P
Nou....dat liep even anders.... de vandiktebank was het niet eens met de hoeveelheid hout die hij moest wegschaven( meetfoutje) en toen lagen ineens de stoppen eruit. En de afzuiging zat goed verstopt. 45 minuten verder was alles weer schoon en draaide alles weer. Nu lijkt 45 minuten niet veel meer als je maar 2.5 uur bezig zou gaan is het best veel.
Vandaag poging 2
Waarschijnlijk verwerken we 1 stapel en gaan dan verder met de reguliere orders.
Nou....dat liep even anders.... de vandiktebank was het niet eens met de hoeveelheid hout die hij moest wegschaven( meetfoutje) en toen lagen ineens de stoppen eruit. En de afzuiging zat goed verstopt. 45 minuten verder was alles weer schoon en draaide alles weer. Nu lijkt 45 minuten niet veel meer als je maar 2.5 uur bezig zou gaan is het best veel.
Vandaag poging 2
Waarschijnlijk verwerken we 1 stapel en gaan dan verder met de reguliere orders.
Bekijk bijlage 82164
Tijdens het bekanten houden we altijd veel van Zulke stukken over. Momenteel gaan die allemaal in de kachel. Ik wil eens gaan proberen om er iets mee te maken. Een spiegel lijkt me dan wel een mooi project.
In het hoofd zie ik het allemaal wel voor me. Hout aan 2 kanten van de spiegel en dat bevestigen met lijm. Deze week even langs de glashandel om van gedachten te wisselen.
.