Wow....wat een week. Ik had me voorgenomen om even een week gas terug te nemen . Collega Joop kon zo'n weekje vrij goed gebruiken aangezien hij thuis aan het verbouwen is. Andere steun en toeverlaat Ronald was 2 dagen vrij. Ik kon dus mooi een beetje aanrommelen en eaa voorbereiden voor volgende weken.
Best lekker zo'n weekje als afwisseling. Ik kreeg een bezoekje van een voormalig werkgenootje. Zij gaat verhuizen naar Australië en bracht mij haar gereedschapskoffer als bedankje. Jemig, was ik toch even sprakeloos. Goede kans dat er dus volgend jaar een assortiment hout uit Australië in de schappen ligt. Zij gaat op zoektocht naar geschikte bedrijven die ons hout kunnen aanleveren.
Ik ben oa bezig geweest met het zagen en schaven van hout voor kleine projecten zoals kistjes. Het vak was erg leeg maar is nu weer gevuld . Allemaal diktes tussen 8 en 15mm. Deze maten gebruikte is zelf ook voor mijn kistjes.
Zo....ook weer wat voorraad gezaagd aan balkjes. Daarna alles netjes geschaafd.
Schat dat ik zo'n 200 meter balken heb gezaagd, bleven allemaal mooi recht maar deze hadden iets meer spanning in het hout. Soms kan ik het voorspellen maar soms echt een complete verrassing.
Vanmiddag moet ik zelf opruimen....Hahaha... zaterdag helpen mijn kinderen altijd maar komende zaterdag helaas niet. En de rest is vrij...tja...dan zit er weinig anders op. Ergens ook lekker rustgevend. Muziekje aan.
Voor wie er aan toe is: goed weekend en misschien tot morgen !!!