En dan is het morgen alweer vrijdag. De tijd vliegt voorbij . Morgenochtend gaan we eerst even lekker een hele stapel hout schaven zodat we een aantal schappen weer kunnen vullen oa peer en kers.
Vandaag was het Amerikaans notendag. Er kwam een aanvraag voor vensterbanken uit notenhout, er kwam iemand voor hout voor een eettafel en het is een mooie houtsoort om een snijplank mee te maken. Diegene die kwam voor het hout voor de eettafel keek wel raar toen ik zei dat hij geen complete lengtes hoefde te kopen maar we gewoon het hout op gewenste lengte konden afkorten. En alsof het zo moest wezen konden de korte stukken bijna gelijk weer mee naar de volgende klant. Het is wel meer werk maar ik blijf het erg leuk vinden om alles op wens van de klant te leveren.
we zijn ook begonnen aan een nieuwe stam olijfhout. In een hele korte tijd in meer dan de helft van de stam al verkocht. Waar de ene zoekt naar een foutvrij stuk wil de andere juist veel defecten erin.
18 mei houden we trouwens weer onze open dag. Daarover zal ik een apart topic openen later. We laten dan zien wat er allemaal mogelijk is binnen ons bedrijf. Uiteraard ligt er bijzonder veel hout en aanverwante producten. Het complete team zal aanwezig zijn,zo kunnen jullie ook de rest ontmoeten naast deze hyperactieve bebaarde houtidioot.
Nu even een hapje eten en dan lekker een avondje bankhangen. Erg burgerlijk maar soms enorm fijn.