Zo... Da's was wel een bijzonder week zeg maar. Verjaardag,trouwdag,akelig bezoekje aan tandarts en een hele reeks orders die klaar moesten. Alleen het bezoekje aan de tandarts vond ik niet echt leuk...Hahaha... in zo'n week is het wel eens lastig om een balans te vinden tussen werk en prive. Het voordeel is dat mijn hobby ook mijn werk is. Zo heb ik zaterdagmiddag in een recordtijd een klusje gedaan die we al enige tijd hadden liggen maar steeds kwam er wat tussen. Een salontafel voor "ome joop". Hij heeft die toffe lijmklemmen gemaakt om hout kops te kunnen verlijmen.
Ik had al een hele berg stroken hout verzameld voor deze klus. Hij wilde graag allerlei houtsoorten in het tafeltje,nou...dat kan. Verlijmd met titebond original. Na 45 minuten in het lijmrek kon ik snel de lijmrestjes eraf krabben en toen weer door de vandiktebank. Even op maat zagen en klaar.
Het onderstel zit hier al in elkaar. En voor het beeld even het blad erop. Er komt nog plank onder. Deze maak ik uit 2 delen want ik was even te snel geweest met het verlijmen...Hahaha..
Ome Joop wilde alles zelf verder wel schuren dus komt hij deze week een middagje langs. Mooi klus, ik heb er in ieder geval veel plezier aan gehad.
Nu even naar de werkplaats om de tafelbladen die er liggen allemaal 1 laklaag te geven. Kost eigenlijk maar half uurtje maar heg betekent wel dat het blad 1 dag eerder klaar is. Soms is dit nodig omdat anders de planning in de soep loopt...
Fijne Pasen allemaal nog