Ik ben al erg lange tijd bezig met mijn website. Elke keer verandert het plan weer of is er net even geen hulp wanneer ik aan de slag wil. Een maand terug heb ik eens een lijst gemaakt met dingen die ik graag voor de open dag wilde afronden. Een belangrijke daarvan was de website. De keuze viel op een simpel geheel. Ik kan nauwelijks alle dingen die we maken en het hout dat we hebben tonen op een website. Ik probeer mijn facebook-pagina up-to-date te houden en voor alle nieuwe ontwikkelingen/aanbiedingen heb ik dan de mailing die we zeker 1 x per week verzenden naar een groeiend aantal houtbewerkers door Europa.
www.masave.nl is een feit, hardstikke blij mee !
Dit weekend staat er weinig op het programma. Beetje nadenken over de komende projecten. Er kwam een aanvraag voor een enorme serie steakplanken. Normaal begin ik hier niet aan maar de klus toch aangenomen. Gelukkig heb ik veel hulp achter te hand voor het machineren. We beginnen met een serie van 100 stuks, dat valt nog wel mee. De 2e serie zijn er heeeel veel meer....
Verder heb ik alweer diverse mooie stukken hout selecteerd voor de komende mailingen. Deze ga ik dus alvast fotograveren en opmeten. Er is nu ook de mogelijkheid om je via mijn website rechtstreeks aan te melden op de nieuwsbrief. Sinds dat de website online is hebben zich al diverse mensen aangemeldt.
Volgende week staan er al weer wat leuke klussen op het programma. Theoretisch wordt er ook volgende week een boel tof hout geleverd. Ik begreep dat de pallet met flamed en quilted maple al aangekomen is in haven....Nu nog even zorgen dat het in Zwolle komt te staan.... Verder heb ik vandaag een proefzending gekregen voor ebben en indisch palissander. Allemaal dunne plankjes. Altijd handig ! Zou bv erg mooi zijn voor het maken van kleine kistjes of voor het maken van een schaaf.
Nou...dat was hem weer voor vandaag...ik schenk mijzelf nog maar een glaasje wijn in