Deze week kreeg ik een leuk doosje met allerlei dingen binnen die ik nog niet kende. Waaronder dit flesje tru-oil. Enkele klanten gebruiken dit erg veel en dus wil ik zelf ook eens zien of dit prettig werkt.
Wat een schatjes he !!!
Verder nog een hamer met kunststof "koppen" , wat grotere schrapers, staalwal....mooi kerstpakket.
Gisteren was het hier bizar druk, de telefoon stond roodgloeiend. Allerlei bedrijven(die nog geen klant waren) wilden opeens nog bestellingen plaatsen voor t einde van het jaar. Dit was vorig jaar ook zo. Veel houthandelaren sluiten de deuren in deze periode en dan gaan mensen toch zoeken naar alternatieven. Nu had ik mijzelf voorgenomen om zeer ontspannen de laatste weken van dit jaar door te brengen.....en dat blijft ook zo. De ene klant begrijpt het wel maar de andere kan echt niet begrijpen dat ik klussen laat lopen.
Dit laatste is iets wat mijn valkuil is. Ik roep vaak "ja" op van alles en dan komt het wel eens voor dat mijn lichaam het allemaal niet meer trekt. Door de tijd heen leer ik dit steeds beter doseren....zal wel de leeftijd zijn...hahaha. Iedereen in huize Koorman heeft vakantie en dan is het niet echt gezellig dat ik 1 week knetterhard werk en dan de week erna voor "aangereden wild" in bed lig . Voor de mensen die mij al wat langer kennen " Jaja, misschien leer ik het nog wel" De komende weken zal het dus een fijne mengeling van familie,hout,playmobil,make-up,eten,lego friends worden.... Nu al zin in !!
Dat is soms wel lastig wanneer je hobby ook je werk is. Wanneer ik een opbergbak maak voor mijn gutsen....is dat dan wel of hobby.....hahaha.... Ik weet t ook niet!!
Nu even de koffie opdrinken en dan richting werkplaats. Nog even wat bestellingen inpakken , verder met voorbereiding balans en iemand een hele partij padoek in de auto leggen.