Wat zijn wij blij met onze nieuwe pakketjes-vervoerder. Het was even zoeken naar een geschikte vervanger voor PostNL maar toch gevonden ! DHL gaat vanaf deze week al onze pakketjes vervoeren. Het wordt netjes bij ons opgehaald en bezorgd bij de klant. Dat aan-de-deur-ophalen is voor ons echt 1 van de hoofdredenen om te kiezen voor DHL. Dit scheelt veel extra tijd..pakketjes in de auto...naar postkantoor...uit de auto...terug naar huis....
Verder hebben zij ook de mogelijkheid om pakketten in afwijkende maten te vervoeren tegen een gunstig tarief. Zij kunnen bv pakketten tot 2400mm lengte vervoeren. Voorheen was 1700mm bij ons de maximale lengte. Hout nodig voor je tafel ? Dat kunnen we nu dus ook aan de deur leveren. Daar ben ik echt blij mee want vaak moest ik "nee" zeggen wanneer mensen lange lengte's willen bestellen. Pakketten tot 50 kilo zijn ook mogelijk...echter ben ik daar geen voorstander van.
Liever 2 pakketten van 25 kilo....
Het mapje"bestellingen na de vakantie" loopt mooi vol, dat doet me ook goed om te zien. Allemaal leuke klussen.
In de vakantie wil ik eens gaan brainstormen over het maken van filmpjes. Er staan nu al redelijk wat "slide-show" achtige dingen op you-tube :
https://www.youtube.com/user/rkoorman
Maar ik heb nog zoveel dingen die ik eigenlijk zou willen laten zien. Eerst even goed nadenken hoe ik eaa goed in beeld kan brengen. ik vind het leuk om te laten zien wat ik met hout doe...da's ook de reden van deze blog....
Nu op pad...de laatste boodschappen van dit jaar : metalen onderstellen ophalen , bedrijfskleding ophalen en nieuwe bestellen.....dan nog de laatste 3 bestellingen voor de vakantie klaarzetten voor het gele busje van DHL.... Vanmiddag naar de school van de kinderen voor allerlei shows en optredens.... Waar ik voorheen altijd aan het werk was ben ik nu in de gelegenheid om zulke dingen wel mee te maken...Ook een groot voordeel van mijn nieuwe baan..