Hier wat foto's van mijn opstelling:

De 4040 profiel tafel is voorzien van 4 platen underlayment
Ik heb wat kastjes gemaakt voor in de tafel, deze krijgen nog lades.
In de tafel heb ik een 15" touchscreen aan een standaard monitorarm gemonteerd.

Ik heb een 2200w 24.000rpm spindel gemonteerd met eigen geprinte "brackets"
De dustshoe is in 2 delen en het onderste stuk zit met magneten aan het vaste bovenste stuk. Via Amazon losse borstel besteld en dit in het geprinte stuk gelijmd.
Vanaf mijn controller loopt ook een luchtslang die via de kabelrups uitkomt bij de spindel. Bij de controller staat een vijverpomp die lucht perst naar de spindel.
Mijn spoilboard is 18mm zwart mdf met 20mm dogholes op 100mm afstand.
Ik heb via AliExpres wat klemmen en stops besteld. Deze stops hebben een dun aluminium plaatje die ik heb vervangen door zwart 2020 profiel wat precies past. Op de klemmen en in de 2020 heb ik wat geprinte tussenstukjes zie 18mm hoog een bobbeltje hebben zodat een plaatje van 18mm er goed onder blijft zitten,
Aan de zijkant heb ik zelf wat beugeltjes/houdertjes ontworpen dit een inductie switch huisvest., Ik heb op alle assen inductieswitches behalve de Z, die homed naar max via stall detectie.
Tot slot de stofafzuiging, een oude nat/droogzuiger met 3 motoren, waarvan ik er 2 gebruik. De "hoseboom" / slangenboom is stijgerpijp van de bouwmarkt met zelfgeprinte tussenstukken. Werkt erg goed moet ik zeggen. De Oneida dust deputy er tussen werkt ook uitstekend.
Op deze foto is ook goed te zien dat ik in de zijkanten kleine 8mm triplex plaatjes heb gezet, deze zweven los in de sleuven van de tafel, in het midden zijn ze vast geschroefd met zelf geprinte strippen. Dit samen met de kastjes zorgt er voor dat de tafel erg stabiel en stijf is nu.
De controller is zoals eerder gemeld een buildbotics controller, die bevalt op zich goed. Wat beperkt tov mach 3 maar als alles in een is het een fijne oplossing, de touchscreen werkt goed en de aansturing van de spindel, de relails voor afzuiging en lucht bevallen me erg goed.
Mocht je nog vragen hebben, of de modellen van de printjes willen, laat maar weten.