Sorry, afgelopen week weinig tijd gehad en dus geen reacties geplaatst.
Welke motor heb je eigenlijk in gedachten ?
Klusfoobje, het wordt een boot met buitenboormotor.
In eerste instantie wou ik er een oud model Mercury achterhangen, leek me wel mooi in combinatie met het klassieke model wat ik aan het bouwen ben.
Alleen wordt dit door buitenboordmotor kenners afgeraden ivm. stank, herrie en hoog verbruik.
Waarschijnlijk wordt het een BB-motor van +- 40pk.
ik ben al even op zoek naar een geschikt ontwerp van een runabout om dit samen met een bevriend schrijnwerker te bouwen. Nu bezie ik jouw werk en vind het prachtig.
De plannen die je hebt aangekocht lijken me echter vrij summier of zijn ze toch goed uitgewerkt?
Kan je mij zeggen waar ik deze kan aankopen of verkoop je deze met je eigen aanpassingen?
Roger, De plannen zijn mij erg meegevallen.
Er zitten 3 grote schaal 1:1 plannen bij om het geraamte van de boot te kunnen maken.
Verder zitten er nog 6 kleinere tekening bij waar alles verder in detail wordt uitgelegd.
Het enige nadeel (voor mij) is dat alles in inch en feet wordt vermeld.
Als je op de site van Glen-l kijkt heb je ook een pagina met foto's van andere die dezelfde boot gemaakt hebben.
Ik heb daar alle foto's van uitgeprint waar de constructie van de boot duidelijk zichtbaar op was.
Hier heb ik al erg veel aan gehad.
Ook van jouw model staan er erg veel foto's op, als je ze goed bekijkt kun je daar erg veel info uit halen.
Succes met de bouw!, hou ons hier op de hoogte!