Na lang wachten eindelijk het eindresultaat.
Door problemen met de vorige motor heeft het posten een tijd stil gelegen.
Steeds weer gingen er andere onderdelen kapot.
De bedoeling was om deze in het najaar te verkopen en dan volgend jaar een andere aan te schaffen.
Ondanks het de problemen met de motor heeft hij toch snel een nieuwe eigenaar kunnen vinden.
Deze had ontzettend veel zin om komende winter de motor te reviseren.
Nadat ik de motor verkocht had kon ik het toch niet laten om op zoek te gaan naar een andere.
Al snel kwam ik een Yamaha 30pk 4 takt tegen met powertrim.
Aangezien het einde van het vaarseizoen in zicht was kon ik deze voor een leuke prijs kopen.
Omdat ik toch graag het seizoen positief wou afsluiten hebben we de motor gemonteerd en er nog een paar leuke tochtjes mee gevaren.
Hieronder nog wat foto's van het interieur, en een filmpje van het varen.
Graag wil ik jullie nog even bedanken voor de hulp en leuke reacties welke ik tijdens dit project heb gekregen!
Door problemen met de vorige motor heeft het posten een tijd stil gelegen.
Steeds weer gingen er andere onderdelen kapot.
De bedoeling was om deze in het najaar te verkopen en dan volgend jaar een andere aan te schaffen.
Ondanks het de problemen met de motor heeft hij toch snel een nieuwe eigenaar kunnen vinden.
Deze had ontzettend veel zin om komende winter de motor te reviseren.
Nadat ik de motor verkocht had kon ik het toch niet laten om op zoek te gaan naar een andere.
Al snel kwam ik een Yamaha 30pk 4 takt tegen met powertrim.
Aangezien het einde van het vaarseizoen in zicht was kon ik deze voor een leuke prijs kopen.
Omdat ik toch graag het seizoen positief wou afsluiten hebben we de motor gemonteerd en er nog een paar leuke tochtjes mee gevaren.
Hieronder nog wat foto's van het interieur, en een filmpje van het varen.
Graag wil ik jullie nog even bedanken voor de hulp en leuke reacties welke ik tijdens dit project heb gekregen!
Laatst bewerkt: