Werkplaats herinrichting

helhond

Actieve deelnemer
19 dec 2024
43
36
Grunn
Het is niet meer dan een H balkje (constructiebalk) waar de lijmklemmen aan hangen. ;)
De werkplaats was vroeger een garagebox + carport en is nu één geheel gemaakt, tussenmuur is vervangen door een constructiebalk (heb hem wel ingetekend in m'n CAD model, maar is helaas niet zichtbaar in de tekening in de openingspost).

Nu de collectie klemmen begint uit te breiden moet ik oppassen dat ik me hoofd niet stoot, want ze beginnen in de loop te hangen.

he160b.jpg

helhond

Actieve deelnemer
19 dec 2024
43
36
Grunn
Deurtjes klaar, grepen en potscharnieren gemonteerd.
Gelijk een goed moment om de onderkasten die worden vervangen uit te mesten en alvast wat rotzooi van beneden naar boven te verplaatsen.

Afscheid nemen van dingen die je eigenlijk bijna niet gebruikt is soms toch wel lastig. (Wat als ik het toch een keer nodig heb). De verzameling poetslappen (voor het sleutelen aan de auto) is wel gehalveerd, deze zaten op meerdere plekken in de onderkastjes in plastic zakken gestouwd. Nu even uitgezocht en even "netjes" weg gestopt

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.