Welke 5-polige kabel?

workingwithwood

Actieve deelnemer
22 okt 2008
687
139
Stiens
ik wil bij losse verlengkabels ook altijd aan beide eindes dezelfde fases op dezelfde pin hebben.
zo kan je tenminste zeker zijn dat een machine niet plots de verkeerde kant opdraait als je die in een andere WCD inplugt of een verlengsnoer uitwisselt.
Verstandig argument! Bij mij is dat nu zo.

Felder/hammer heeft op een deel van mijn apparaten aansluitpunten gemonteerd waar de fase draairichting zonder de machine open te maken kan worden aangepast. Er zitten twee polen in die met een platte schroevendraaier gewisseld kunnen worden vanbuiten af. Wellicht dat dat bij jouw machine ook zo is.
Die fasewisselaar die je met een schroevendraaier kunt bedienen, blijkt er inderdaad te zijn. Nu ik die stekker van de machine haalde, kon ik dat pas zien. Snel de fasedraden in de kabel weer 'normaal' verbonden en klaar was ik.

Hoewel ik het eerder met jullie hulp had opgelost, had ik het gevoel dat het beter kon. Dat is nu gebeurt en daar ben ik blij mee. Het kost allemaal wat tijd maar ik ben niet sneller van begrip. Nogmaals bedankt allemaal.

Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.