Wat doe jij straks met je dieselbus ivm emissielozezones etc.?

Roel22

Post veel
27 feb 2017
1.252
499
Prov. Groningen
Leuke manier om vriendschappen te onderhouden. Ik ben al meerdere keren met mijn auto naar diverse buren en vrienden gereden om even een aanhangertje met troep naar de stort te brengen. Ik vind dat niet erg en heb telkens weer volop de kans om die mensen te plagen met hun stekker vehicle...

knotwilg

Post veel
17 apr 2011
1.834
881
Enschede
ingoogni.nl
Ach ja, steeds meer materiaal om steeds minder te kunnen vervoeren. Maar het is vast eco heur.......
Marketering, zogenaamd groen aansmeren en met de andere hand graaien. Echt groen is heel moeilijk. Het begint heel eenvoudig met "fit for use". Daarom heb ik aan een zakelijk avontuur m'n kei-truck overgehouden. Het kleinste waarmee ik kon en _mocht_ doen wat ik wilde. Gewicht, dat van een Golf 1 en het bakkie kan nog kiepen ook.

• Leuk
Waarderingen: Roel22

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.344
3.145
Zo'n k truck is niet voor volwassen mensen gemaakt. Het is meer speelgoed. Je zit met je knieen tegen het dashboard, je kan je voet niet van het gas op de rem zetten, omdat je knie niet omhoog kan. Je koppeling ligt er zo uit, omdat je alleen de versnellingen omhoog kan gebruiken en als je met zijn tweeen bent, kunnen niet allebei de deuren dicht.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Roel22 en ZotVanHout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.