Deze week lijken de klusjes niet op te schieten
De buis heb ik beplakt met schuurpapier (K60) en ben begonnen met schuren en pas aan de 2e bezig
Het is een zwaar/saai klusje
De buis beplak ik met stukken schuurpapier die ik heb staan
Na een tijdje schuren gaat het voorste en achterste randje wel stuk maar dat geeft geen probleem bij het schuren
Voor het schuren ziet de binnen kant er zo uit
Lange halen heen en weer....pffff mistig hier, zou dat stof zijn of is het ellebogenstoom ???
Na ruim een uur schuren begint het ergens op te lijken
En weer bijna een uur later ziet het er zo uit, links en rechts zien we nog een kleine oneffenheid deze haal ik laatste weg
Door het verkleinen van de radius vervalt er nog een stuk aan de zijkant waarna er minder geschuurd hoeft te worden
Ik ga nu eerst de hoeken terug zagen naar een radius van 9cm, daarna nog schuren in een opstelling die ik nog moet maken en dan zou het in orde moeten zijn
Het schuurstof spaar ik op, dat is handig om kleine plekjes straks mee te vullen
De boel teruggezaagd naar radius 9cm, dat lijkt aardig te kloppen en is ook haaks, fijn....iets dat meezit
Waar ik veel spijt van heb ik dat ik niet beter gecontroleerd heb of de stukken vooral aan de binnenkant goed uitgelijnd waren
Ik heb me teveel op de buitenkant gefocust en die is kun juist veel makkelijker te schuren
Nu heb ik daar nadeel van komt er veel werk aan te pas om de boel netjes te krijgen...