Ow das ook niet handig van hammer
Wel netjes op gelost zo
Mvg Leroy
Volgens mij had Erik dat zelf aangelegd, dus niet gelijk Hammer de schuld geven… : )
Netjes
Kun je een kleine beschrijving geven hoe je het gemaakt hebt zeg maar
Mvg Leroy
Netjes
Kun je een kleine beschrijving geven hoe je het gemaakt hebt zeg maar
Mvg Leroy
Ben benieuwd of het na een "van Voorst" behandeling wel een bruikbaar apparaat is......
Op de video's zweren die amerikanen erbij.......maar build quality laat te wensen over dus?
Dat veel Amerikanen er gek van zijn zegt mij niets.....ik vind dit kiezen als verbinding net zo erg als dat spijkerschieten (zijn ze ook gek van)
Met m'n haaklatten maak ik er ook gretig gebruik van
Misschien niet zoals t heurt....maar wel snel en handig...
PS... ik vind je oplossing om de randen af te werken met (tja hoe heet t officieel) strijk rand wel een hele mooie......ik ga die zeker gebruiken......
Heb jij zo'n speciaal mes om de randen te trimmen?......of gebruik je een beitel?
Of is t een heel dun fineer randje?
Oh?
Je heb de randen van t triplex niet afgewerkt met een "eindstukje"?
Ik dacht dat ik dat zag.......excuus.....
En m'n houders voor de haaklatten zijn natuurlijk geen meubelstukken of mooi spul.........dus daar lenen de spijkers zich goed voor imho....
Zoals ik ook in mn eigen topic al aanhaalde....ik wil gewoon beter worden in het mooi passend maken van de stukken in m'n garage.....en m'n gereedschap leren kennen.
Ik hoop dat ik naarmate de tijd vordert en ik hopelijk beter wordt, ik een wat ambitieuzer project kan gaan aanpakken.......
In zijn laatste video gebruikt Guy (GuysWoodshop) een nieuw model jig van een ander merk, dat er veel handiger en beter uitziet. Het is zelf-instellend!
Ik heb zelf een K5 en ben daar niet ontevreden over, maar deze had ik liever gehad… : )