Mooie upgrade Erik. Mijn ervaring is ook dat als je al deze dingen verbeterd en kant-en-klaar bij de hand hebt, je ze ook meer gaat gebruiken. Met als gevolg dat je sneller en consistenter gaat werken.
jaap
jaap
Mooie upgrade Erik. Mijn ervaring is ook dat als je al deze dingen verbeterd en kant-en-klaar bij de hand hebt, je ze ook meer gaat gebruiken. Met als gevolg dat je sneller en consistenter gaat werken.
jaap
In zijn laatste video gebruikt Guy (GuysWoodshop) een nieuw model jig van een ander merk, dat er veel handiger en beter uitziet. Het is zelf-instellend!
Ik heb zelf een K5 en ben daar niet ontevreden over, maar deze had ik liever gehad… : )
Ik heb met jaloezie zitten lezen en kijken. Ik ben ook mijn garage aan het herinrichten met een werkbank van steigerhout en bakken van Ikea. Heb nu al minder zin om ermee door te gaan maarrrrr mijn auto kan wel de garage in als ik hem even opruim. Dikke pluim voor jou!
Net het hele topic gelezen wat een mooi resultaat en een informatief verslag! Dank voor de moeite.
Ik ga zelf ook aan de slag met mijn garage maar dat wordt wel een meerjarenplan. Prioriteit heeft het fatsoeneren van de electra. Dit is een beetje zooitje geworden van jarenlange aanpassingen en uitbreidingen. Dat wil ik nu even goed doen.
Welk merk / type schakelmateriaal en wcd heb jij gebruikt? Die zien er netjes uit maar kan het met merk en type niet vinden.