Om even een volledige andere piste op te gaan, je kan ook Clear Worbla gebruiken indien je dit eventueel versterkt met een houten ring ofzo. (is een materiaal dat veel gebruikt wordt in de cosplay wereld. )
Erik een hele andere vraag is dat de CS70 die je daar hebt staan? Zo ja hoe bevalt die?
Erik,
Ben toch nieuwsgierig hoe jij middels 1 pvc buis de verschillende niet festool geschakelde en wel geschakelde stopcontacten hebt gemaakt wil ook graag zoiets maken zodat ik niet elke keer tussen afkortzaag, ts55 en dts400 hoe te wisselen. Heb je gewoon 2 sets installatie draad door de buizen getrokken of iets anders slims gedaan?
Bedankt
Dank je wel, zit namelijk ook over de aanschaf van zo'n machine na te denken.
Hoe bedoel je dat met de langs geleider?
Dan heb ik me dus wel degelijk erg vergist .Garagejournaal zegt mij niets ??
Dan heb ik me dus wel degelijk erg vergist .
Garagejournal is een forum voor 'gearheads', wel erg US-centric, soms zelfs wat Republiceins, waar een iconisch draadje heeft gelopen over toren(tje)s voor Stanley opbergdozen: https://www.garagejournal.com/forum/showthread.php?t=289281
Jou toren zou daar tussen passen, vandaar mijn associatie.
Erik heb je al die buizen en blastgates aangesloten op een festool midi? Ik ben naarstig op zoek naar een goede oplossing voor de stof in mijn schuur. de afzuiging bij mijn gts 10 xc is het voornaamste probleem maar ook het fijnstof. Nadeel is wel dat ik eigenlijk geen ruimte meer heb om bijvoorbeeld een luchtfilter op te hangen en een grote afzuiger te plaatsen, staand of aan de muur bevestigd. Het type klushoek formaat postzegel zeg maar.
Jouw systeem van buizen en dergelijk zouden maar zo iets kunnen zijn. Hoe veel (of liefst weinig) last heb jij nog van stof bij zagen maar ook van dwarrelend stof wat je de volgende dag overal tegen komt?