Mooie lintzaag Erik, blijft deze daar staan?
Het begint nu toch al gezellig vol te raken hé?
Mvg, .
Mvg, .
Mvg, .
Mooie lintzaag Erik, ook ik ben nog in twijfel tussen de N3800 en de N4400, maar vraag me steeds vaker af of ik de 4400 wel nodig heb.
Hoelang zat er tussen de bestelling en de levering in ?
Greetzz Sky'.
Hi Erik volg met veel plezier deze "verbouwing" van je garage maar heb eigenlijk wel een vraagje.
Hoe ben je met de electra aan de slag gegaan. Lag er gewoon 1x 16 AMP kabel naar je garage toe of heb je vanuit de garage nog een extra zekering geplaatst. Zit eigenlijk zelf ook te denken om voor het gemak wat verschillende stopcontacten en dergelijke te plaatsen maar als ik even snel wat foto's bekijk heb jij er wel erg veel hangen.
Ook vroeg ik me af waarom je grijs (denk slagvaste) buizen hebt gebruikt?
Omdat gele buis denk ik goedkoper is en ik me afvraag of je dit met een reden hebt gedaan
Mvg, .
Vergis ik me erg wanneer ik vermoed dat je wel eens tijd spendeert op GarageJournal.com ?
Hi guys
Twee vraagjes...allereerst is het normaal dat na uitschakeling en stilstand de N3800 nog plm. 10 sec electronisch "nazoemt" (relais ?)
en als tweede wat hebben jullie voor dustcollection toegepast want die 120 mm opening bij het onderwiel gaat hem echt niet worden ben ik bang voor.
Hoi Erik,
Complimenten voor je werkplaats, ik heb dit topic steeds met veel plezier gelezen! Ik werk in soortgelijke omstandigheden in de garage.
Ik heb de Hammer N4400 en ook daar blijft de motorrem vrij lang zoemen. Voor de stofafzuiging heb ik een aangepaste Felder AF14 (met Oneida-Air cycloon en compacter/lager fijnstoffilter).
Groeten,
Mark
Mooi hoor die zaag
Voor het probleem met het barsten van het plexiglas (PMMA), hier moet je Lexaan (Polycarbonaat) voor nemen.
Plexiglas is hier niet voor geschikt, barst het niet vroeg, dan wel laat, dat last zich maar marginaal buigen, anders wordt de spanning te hoog en barst die op de zwakste plek, meestal bij een gat.