Toch een tijdje stil geweest hier maar niet stil gezeten. Heeft ongeveer 1 jaar en 4 maanden geduurd maar de werkbanken zijn af. Heb nog verschillende kleine en grote project tussendoor gedaan (deur restauratie hier, plankjes voor wc daar e.d.) en ergerde me iedere groen aan geel aan het gebrek aan ruimte. Mijn doel was dan ook eind 2023 fase 1 (zoals ik het noem) klaar te hebben.
Zoals eerder vermeld zijn de werkbanken gebaseerd op een ontwerp van Paoson Woodworking. Heb deze plannen aangeschaft er vervolgens omgebouwd naar 15 berken MPX met tevens een wijziging op een aantal elementen (grotere lades en eentje volledig open)
Met 2 dagen te laat en veel hulp van de wederhelft (inzake het slepen van hout e.d.) is het dan toch gelukt.
Zier hier de indrukken in chronologische volgerde inc. de tussenprojecten.
Start situatie:
Eerste gezaagde delen netjes.
Side project 1 - Smart mirror behuizing.
Terug naar het verlijmen van alle fronten.
En een volledig gemonteerd en verlijmd frontje
Eerste lade
Zoals eerder vermeld zijn de werkbanken gebaseerd op een ontwerp van Paoson Woodworking. Heb deze plannen aangeschaft er vervolgens omgebouwd naar 15 berken MPX met tevens een wijziging op een aantal elementen (grotere lades en eentje volledig open)
Met 2 dagen te laat en veel hulp van de wederhelft (inzake het slepen van hout e.d.) is het dan toch gelukt.
Zier hier de indrukken in chronologische volgerde inc. de tussenprojecten.
Start situatie:
Eerste gezaagde delen netjes.
Side project 1 - Smart mirror behuizing.
Terug naar het verlijmen van alle fronten.
En een volledig gemonteerd en verlijmd frontje
Eerste lade