Tip: amazon.de bessey corpuslijmklemmen

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
147
23
Schiedam
Begin me nu wel te irriteren..wel/niet beschikbaar.
Als iemand nog wat wil verkopen hoor ik het graag.
 

jorisvh

Post veel
Als je ze via Amazon aan 1/2 prijs wil kopen zal je een tracker moeten opzetten (bvb Keepa), denk ik.
Tegen de tijd dat het hier gemeld is en je dat gezien hebt is het feest meestal al afgelopen.
De prijsevolutie van de 300 over de laatste maand:
9C78C78C-7648-4A8E-86FF-43BCB89EB118.jpeg
Meestal is de lage prijs maar een paar uur beschikbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: biekkie

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
Die 300 heeft best even laag gestaan de afgelopen tijd, dus die kun je met wat geduld waarschijnlijk wel scoren. Helaas zoek ik eigenlijk nog wat 800 klemmen en dat wil niet vlotten....
 

Albion Crafts

Actieve deelnemer
11 dec 2022
42
25
Veldhoven
Die UniKlampjes zijn leuk hoor. Ik heb er ook flink wat en gebruik ze regelmatig. Maar je kunt ze totaal niet vergelijken met een K-body. Echt niet. Panelen verlijmen met een UniKlamp is vragen om problemen, tenzij je planken perfect recht zijn alvorens je ze gaat lijmen. En dan bedoel ik ook echt perfect.
Wat is het verschil dan tussen een uniklamp en een k-body? Ik zie twee keer een corpuslijmtang, waarvan er alleen maar duurder uitziet dan de ander.
 

hdv

Post veel
24 nov 2019
831
437
Noord-Veluwe
Inderdaad, een grotere uitlading en veel meer spankracht. De KRE-klemmen zijn ook beschikbaar in grotere lengtes. Maar dat alles heeft dan ook weer een mogelijk nadeel, want de KRE korpusklemmen zijn wel tamelijk zwaar. De Uniklamps zijn echt veel lichter. Zoals ik al schreef, ik heb beide versies en zal nooit zeggen dat de Uniklamps niet goed zijn, maar je kunt ze niet zomaar als vervanging voor de KRE-klemmen gebruiken.
 

kettingspanner

Actieve deelnemer
23 sep 2022
106
32
Alkmaar
Laatste keer dat ik keek was de aanbieding alleen voor 2e kans producten. Dus kijk daar even naar voordat je je bestelling snel plaatst. :)
 

biekkie

Actieve deelnemer
4 jan 2023
28
4
Bergen op zoom
Als je ze via Amazon aan 1/2 prijs wil kopen zal je een tracker moeten opzetten (bvb Keepa), denk ik.
Tegen de tijd dat het hier gemeld is en je dat gezien hebt is het feest meestal al afgelopen.
De prijsevolutie van de 300 over de laatste maand:
Bekijk bijlage 129180
Meestal is de lage prijs maar een paar uur beschikbaar.
Merci, zojuist hierdoor kunnen bestellen!

Maw voor degenen die de 300 willen, ze zijn er nu nog
 

starf

Actieve deelnemer
18 aug 2014
156
63
Merci, zojuist hierdoor kunnen bestellen!

Maw voor degenen die de 300 willen, ze zijn er nu nog
Luttele seconden na het wakker worden net de laatste 2 (4 dus) kunnen bestellen voor 110 totaal. Jorisvh bedankt voor de keepa tip!
 
  • Leuk
Waarderingen: biekkie

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.