Tip: amazon.de bessey corpuslijmklemmen

hdv

Post veel
24 nov 2019
850
445
Noord-Veluwe
Ik heb een aardige verzameling Bessey korpusklemmen, maar vond deze nooit interessant met hun bereik van 30 cm. Maar binnenkort komt er een project aan waarbij ze toch echt wel handig kunnen zijn. Dus @Rdl bedankt voor je tip! Ik heb een kwartiertje na jouw post 4 setjes besteld. Scheelt best een hoop centjes...
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdl

Nick18

Actieve deelnemer
17 jun 2013
165
15
Voor iedereen die ze misschien misloopt: ze zijn deze week meerdere keren afgeprijsd geweest. Stel even een tracker in zoals keepa.com en je gaat ze gegarandeerd te pakken kunnen krijgen :)
 

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant
Tip voor de toekomst: als je een gratis account aanmaakt bij Revolut (Litouwse bank), kun je daar gratis een virtuele creditcard activeren. Dit betreft prepaid: je zet erop wat je wilt uitgeven. Handig voor aankopen zoals Amazon.
Daarnaast rekenen ze ook nog weinig tot geen koersopslag voor betalingen in vreemde valuta (zoals ponden), in tegenstelling tot reguliere creditcards
 

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
149
23
Schiedam
Tip voor de toekomst: als je een gratis account aanmaakt bij Revolut (Litouwse bank), kun je daar gratis een virtuele creditcard activeren. Dit betreft prepaid: je zet erop wat je wilt uitgeven. Handig voor aankopen zoals Amazon.
Daarnaast rekenen ze ook nog weinig tot geen koersopslag voor betalingen in vreemde valuta (zoals ponden), in tegenstelling tot reguliere creditcards
Heb een tiidje een prepaid kaart gehad..echt handig maar nu zijn er bijkomende kosten dus laat ik ze links liggen. Hoelang is zo'n virtuele kaart geldig? Thanks voor de tip!
 

3xtr3m3

Actieve deelnemer
19 sep 2020
144
29
Antwerpen
Op ene website uit Nl waar er een Sander werkt loopt er nu een actie op Hulfators klemmen. 1+1 gratis (of 50% bij bestelling van 2 klemmen).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.