Ik wilde hem idd ook net posten. Is wel wat goedkoper dan de normale prijs: normale prijs is 80-90€/stuk, met deze aanbieding kosten ze 107€ per 2 stuks
Bijna de normale prijs
Denk je dat ze nog aangeboden zullen worden voor de oude prijs?Ik wilde hem idd ook net posten. Is wel wat goedkoper dan de normale prijs: normale prijs is 80-90€/stuk, met deze aanbieding kosten ze 107€ per 2 stuks
Die van onder de 80€ per set van 2? Werkelijk geen idee. Heb geen idee waarom Amazon van die enorme kortingen geeft, dus ook geen idee waar het van afhangtDenk je dat ze nog aangeboden zullen worden voor de oude prijs?
Bedankt voor de tip ik heb 2 setjes besteld aanzienlijk goedkoper dan waar dan ook op het internetBessey 2 x REVO KRE 1000/95 https://amzn.eu/d/7dHlzN0
Dat heeft dan niet lang geduurd ze worden in ieder geval niet meer aangeboden, wat was de prijs voor dit setje 300/95?De 300mm’s zijn weer op voorraad, en weer wat goedkoper dan de vorige keren:
Bessey 2 x Korpuszwinge REVO KRE 300/95 https://amzn.eu/d/8bYvXQn
Ze zaten op 53,99 excl btw correctie en verzendkostenDat heeft dan niet lang geduurd ze worden in ieder geval niet meer aangeboden, wat was de prijs voor dit setje 300/95?
Ps dit ter vergelijking met de REVO KRE 1000/95 deze kun je nog steeds bekomen voor de aantrekkelijke prijs van €105 excl porto
deze ‘actie’ loopt al sinds midden vorig jaar dus als dit een fout zou zijn van een algoritme dan zou de desbetreffende verkoper toch al lang alarm geslagen hebben want het ziet er toch wel naar uit dan er iemand zijn billen verbrandt bij deze prijzenvermoedelijk is 2 voor de prijs van 1 een onbedoelde korting.
de klemmen worden ook per stuk aangeboden door sommige verkopers en als het price matching algoritme dat niet doorheeft ….
Of iemand verdient zonder deze actie de wereld aan de klemmen....deze ‘actie’ loopt al sinds midden vorig jaar dus als dit een fout zou zijn van een algoritme dan zou de desbetreffende verkoper toch al lang alarm geslagen hebben want het ziet er toch wel naar uit dan er iemand zijn billen verbrandt bij deze prijzen
Graag gedaan, veel plezier ermee! Ik heb zelf inmiddels ook twee setjes binnen gekregen.
Goed bezig!Goede vraag, ik wist niet dat je ook losse bekken kan krijgen. Wel had ik gezien dat er koppelstukken te koop zijn zodat je klemmen aan elkaar kunt bevestigen. Dit wil ik gaan kopen en gebruiken om mijn 300 en 600 (die nog niet verzonden zijn door amazon UK) te kunnen koppelen voor grote projecten.
Ikzelf ben van plan om geen losse bekken te kopen maar bijvoorbeeld die van de 300 eraf te halen en op de 1000 te plaatsen, maar dan moet je natuurlijk wel genoeg klemmen hebben. Volgens mij kan dit maar ik heb het nog niet geprobeerd.
Ps. als ik de 600's ook binnen heb dan heb ik 12 Bessey klemmen en wordt het tijd voor een opbergrek...
Ik heb beide. De KREV (vario's) voor de lange lengten (meer dan 1m) en de gewone KRE voor alles onder de meter. Je kan in principe de KRE niet omtoveren tot KREV's.
Er zijn wel video's te vinden waar mensen de kop uitboren. Het is te doen, maar meer een keuze of je dat aan wil.
Net een paar setjes a 107.- gekocht. Prijs is nu weer normaal.Doorloopsnelheid is bij Amazon belangrijker dan marge halen op elke verkoop. Als je in vrachtwagens of containers rekent is het min of meer 'weggeven' van product niet meer dan een afronding achter de komma. Welcome in this brave new world, guys!