Wat is het verschil dan tussen een uniklamp en een k-body? Ik zie twee keer een corpuslijmtang, waarvan er alleen maar duurder uitziet dan de ander.Die UniKlampjes zijn leuk hoor. Ik heb er ook flink wat en gebruik ze regelmatig. Maar je kunt ze totaal niet vergelijken met een K-body. Echt niet. Panelen verlijmen met een UniKlamp is vragen om problemen, tenzij je planken perfect recht zijn alvorens je ze gaat lijmen. En dan bedoel ik ook echt perfect.
Zoek maar eens op de klemkracht van beide klemmen. Dan zie je het verschil welWat is het verschil dan tussen een uniklamp en een k-body? Ik zie twee keer een corpuslijmtang, waarvan er alleen maar duurder uitziet dan de ander.
Merci, zojuist hierdoor kunnen bestellen!Als je ze via Amazon aan 1/2 prijs wil kopen zal je een tracker moeten opzetten (bvb Keepa), denk ik.
Tegen de tijd dat het hier gemeld is en je dat gezien hebt is het feest meestal al afgelopen.
De prijsevolutie van de 300 over de laatste maand:
Bekijk bijlage 129180
Meestal is de lage prijs maar een paar uur beschikbaar.
Luttele seconden na het wakker worden net de laatste 2 (4 dus) kunnen bestellen voor 110 totaal. Jorisvh bedankt voor de keepa tip!Merci, zojuist hierdoor kunnen bestellen!
Maw voor degenen die de 300 willen, ze zijn er nu nog