Tip: amazon.de bessey corpuslijmklemmen

Taab

Actieve deelnemer
11 jun 2020
138
38
Omgeving Apeldoorn
Als aanvulling op Wouterse: op Amazon.co.uk betaal je een voorschot op de importheffingen aan Amazon. Ik zou adviseren om na ontvangst van je pakket te vragen wel bedrag aan de douane is betaald door Amazon. Ik heb nu al twee keer gehad dat ik het volledige bedrag weer teruggestort heb gekregen. Zie: About Import Fees Deposit - Amazon Customer Service

Laat je niet misleiden door de 180 dagen, je moet er zelf achteraan heb ik gemerkt.
 
Laatst bewerkt:

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
269
69
Oldenzaal
Als aanvulling op Wouterse: op Amazon.co.uk betaal je een voorschot op de importheffingen aan Amazon. Ik zou adviseren om na ontvangst van je pakket te vragen wel bedrag aan de douane is betaald door Amazon. Ik heb nu al twee keer gehad dat ik het volledige bedrag weer teruggestort heb gekregen. Zie: About Import Fees Deposit - Amazon Customer Service

Laat je niet misleiden door de 180 dagen, je moet er zelf achteraan heb ik gemerkt.


Import Fees Deposit Refunds

If the actual Import Fees are less than the Import Fees Deposit we estimated, you'll automatically be refunded the difference to the payment method you used for the order. You'll receive a notification e-mail confirming the amount of the refund. The refunds will be processed as and when we receive carrier invoices confirming the actual Import Fees. If carrier invoices are not received by 180 days from the ship date, you will receive a refund for the full amount of Import Fees Deposit paid.

Volledige bedrag teruggestort gekregen voor het einde van de 180 dagen?
 

Taab

Actieve deelnemer
11 jun 2020
138
38
Omgeving Apeldoorn
Gaat dat via de klantenservice of is er een formulier voor oid?

Beide keren via de chat met Amazon. Vrij eenvoudig.

Ik verwijs naar de eerder gedeelde pagina en vraag wat er betaald is aan customs en of ik nog iets terug krijg. Voor nu is volledig retour gelukt, ik vermoed dat er te weinig klanten zijn die hierom vragen en het proces om de daadwerkelijk gemaakte kosten te achterhalen te ingewikkeld..
 
  • Leuk
Waarderingen: Wouterst en Wim Kluck

Rdl

Post veel
7 okt 2021
963
395
hilversum
Net 2x 600 besteld meer waren er niet zei ie.
Nou keek ik opnieuw en er stond weer nog 2 op voorraad...
Ach volgende keer weer.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
963
395
hilversum
Besteld op amazon Engeland
Geleverd door amazon Spanje 🤣
In iedergeval 1 van de 2 sets.
Maar best vlot.
20221115_122640.jpg
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.447
395
Dordrecht
Ik heb de klemmen vandaag maar eens ingewijd. Voor de balk die nog buiten het blikveld op de werktafel staat moest ik toch weer met lange klemmen aan de slag.
Je hebt er ook echt nooit genoeg...... 😁
 

Bijlagen

  • IMG-20221222-WA0011.jpg
    IMG-20221222-WA0011.jpg
    80,5 KB · Weergaven: 112
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Wouterst

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
269
69
Oldenzaal
Daar komt zeker nog tax bij, 21% en kosten voor invoer. Belastingdienst website praat over goederen tussen € 45 en € 700 over 2.5%.
Dat geeft dan een totaal van € 82,26 voor de set.

De set die ik in Duitsland heb gekocht vorig jaar november kwam uit op € 87,23- per set.
 
Laatst bewerkt:

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant
Daar komt zeker nog tax bij, 21% geeft een prijs van € 80,- per set. En nog kosten voor invoer. Belastingdienst website praat over goederen tussen € 45 en € 700 over 2.5%. Dat geeft dan een totaal van € 82,26 voor de set.

Prijs incl alle kosten zit op 301,67 incl btw bij 4 sets, dus zo’n 75€/set
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan.

jandc

Actieve deelnemer
1 dec 2008
30
7
Belgie
Op 15 november heb ik de 600mm klemmen die in aanbieding waren besteld bij amazon.co.uk.
Nog steeds niet geleverd, heeft iemand dit ook al gehad ?
Het enige wat erbij staat is: Not yet dispatched
 

Sebascbas

Nieuw lid
5 jan 2020
15
4
Op 15 november heb ik de 600mm klemmen die in aanbieding waren besteld bij amazon.co.uk.
Nog steeds niet geleverd, heeft iemand dit ook al gehad ?
Het enige wat erbij staat is: Not yet dispatched
Ik had rond deze tijd ook 2 sets besteld, voorraad was toen al wel op maar in de hoop dat ze er toch een keer door zouden komen. Bleef ook hangen op “not yet dispatched”. Toen kwam er begin januari weer voorraad (nog bedankt Wouterst), maar mijn originele bestelling kwam er alsnog niet door. Toen via “other buying options”oid de aanbieding alsnog kunnen scoren. Binnen +- een week binnen. 1 van de 2 sets die ik in november had besteld geannuleerd, andere laten staan maar die is ook weg zie ik nu.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wouterst

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.