Tip: amazon.de bessey corpuslijmklemmen

hdv

Post veel
24 nov 2019
831
437
Noord-Veluwe
Wow! Laten we het een beetje beschaafd houden mannen. Uiteraard mag iedereen van mening verschillen, maar laten we alsjeblieft zuinig zijn op de goede sfeer op dit forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: Emilio

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
Wow! Laten we het een beetje beschaafd houden mannen. Uiteraard mag iedereen van mening verschillen, maar laten we alsjeblieft zuinig zijn op de goede sfeer op dit forum.
Amen.
Prima om te discussiëren op inhoud, maar ik hoef niet bespot te worden omdat iemand zijn gelijk moet halen. Dat gebeurt al teveel op andere media.
 

Curling

Nieuw lid
30 aug 2020
12
6
55€ excl verzending per 2-pack. Kwam op 179€ voor 3 2-packs. Niet zo goed als Amazon.de maar beter dan reguliere prijzen :)
Excuseer, ik citeerde het verkeerde bericht. Ik doelde dus op de 600 klemmen van amazon.de ;-)
Dus deze stonden tijdelijk ook voor 77 euro? Goed om weten :)
 

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant
Excuseer, ik citeerde het verkeerde bericht. Ik doelde dus op de 600 klemmen van amazon.de ;-)
Dus deze stonden tijdelijk ook voor 77 euro? Goed om weten :)
De prijzen van de 600 klemmen had ik bij mijn eerste post erover erbij gezet.
Prijzen van de 600 klemmen zijn dus vrijwel gelijk aan die van 1000mm, bij beperkt budget kun je denk ik beter de 1000’s halen dan.
Ik twijfel nog over het houden van de 600’s, maar heb recent de aanschaf van al mijn Bessey klemmen voor mezelf verantwoord met waardevastheid bij gering gebruik; met deze prijzen maak je 2e hands eigenlijk weinig tot geen verlies. Dat geldt ook voor de 600’s
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
De prijzen van de 600 klemmen had ik bij mijn eerste post erover erbij gezet.
Prijzen van de 600 klemmen zijn dus vrijwel gelijk aan die van 1000mm, bij beperkt budget kun je denk ik beter de 1000’s halen dan.
Ik twijfel nog over het houden van de 600’s, maar heb recent de aanschaf van al mijn Bessey klemmen voor mezelf verantwoord met waardevastheid bij gering gebruik; met deze prijzen maak je 2e hands eigenlijk weinig tot geen verlies. Dat geldt ook voor de 600’s
Ik heb genoeg klemmen van 1000, maar ik vind die onhandig bij verlijmen van smallere stukken, daarom heb ik de 600 brede besteld.
Het hangt er dus mijns inziens vooral vanaf wat je gebruik is, ik vind hierbij niet dat groter per se beter is, maar het werkt uiteraard wel.
 

3xtr3m3

Actieve deelnemer
19 sep 2020
143
29
Antwerpen
Whoop Whoop ook 2 sets kunnen bestellen.

Tussen ze in mijn winkelmandje leggen en effectief afrekenen zijn zr wel in prijs gestegen van €49,20 naar € 50,02 per set 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: Wouterst

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant
Whoop Whoop ook 2 sets kunnen bestellen.

Tussen ze in mijn winkelmandje leggen en effectief afrekenen zijn zr wel in prijs gestegen van €49,20 naar € 50,02 per set 😄
Dat komt door het verschil tussen de NL en de DE BTW

Heb je één of ander scriptje runnen dat je een melding geeft als ze zo laag staan?

Of zijn er hier tools voor via Amazon zelf? Price alerts?
Ik check met enige regelmaat een lijst van favoriete items via Hagglezon. Daar staat wat gereedschap op en wat andere electronica waar ik op aanbiedingen voor zit te wachten :)
 
  • Leuk
Waarderingen: 3xtr3m3

3xtr3m3

Actieve deelnemer
19 sep 2020
143
29
Antwerpen
Dat komt door het verschil tussen de NL en de DE BTW
👆👍

Ik check met enige regelmaat een lijst van favoriete items via Hagglezon. Daar staat wat gereedschap op en wat andere electronica waar ik op aanbiedingen voor zit te wachten :)
Kijk eens aan, was me niet bewust van het bestaan van zo'n app. Ga meteen mijn lijstjes die ik op amazon heb ook eens in de app steken ;-) thanks!
 

Dgo

Nieuw lid
13 dec 2021
21
8
Utrecht
Heb je één of ander scriptje runnen dat je een melding geeft als ze zo laag staan?

Of zijn er hier tools voor via Amazon zelf? Price alerts?
Ik heb pas Keepa geinstaleerd, maar werkt niet altijd, bij die 300/95 klemmen keek ik toevallig om amazon.de en kreeg pas een uur later een notificatie via keepa.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.