Het is ook alweer weg, de scherpe prijs.
Maar goed dat je de deal hebt kunnen scoren en goed om te weten dat hij af en toe nog terugkomt.
Maar goed dat je de deal hebt kunnen scoren en goed om te weten dat hij af en toe nog terugkomt.
Gewoon locatie 'belgië'. Niet zozeer een adres of afgiftepunt.Had je eigen adres gebruikt of van een afgiftepunt want soms leveren ze bij mij ook niet of pas veel later als ik een afgiftepunt gebruik
Was bij mij ook. 1 setje kwam met collis prive en 2 met amazon zelf. Beide op dezelfde dag geleverd met uurtje verschil. 2 keer verpakking en 2 keer autorit.Ik kreeg de melding dat mijn bestelling van 3 paar 300mm wordt verzonden. Bij openen van de mail blijkt het 1 setje te zijn en er nog 2 op nalevering staan.
Niet erg efficiënte logistiek heeft dat Amazon zeg.....
Dank u!Volgende klem!
600mm: https://www.amazon.de/gp/aw/d/B077TPPTV4/
233,50€/3 sets, dus ongeveer 77,80€ per set.
Als jij als logistieke expert het beter weet dan een bedrijf dat miljoenen zendingen per dag uitvoert dan is er een gouden toekomst voor je weggelegd .Ik kreeg de melding dat mijn bestelling van 3 paar 300mm wordt verzonden. Bij openen van de mail blijkt het 1 setje te zijn en er nog 2 op nalevering staan.
Niet erg efficiënte logistiek heeft dat Amazon zeg.....
Alles is al vooruit betaald.....Als jij als logistieke expert het beter weet dan een bedrijf dat miljoenen zendingen per dag uitvoert dan is er een gouden toekomst voor je weggelegd .
Ik ken iets van het logistieke proces daar en bij dit soort volumes zou het juist enorm inefficiënt zijn om te wachten tot orders compleet zijn. Je verstuurd wat er is of wat er binnenkomt. Grote kans dat jouw ene set net was gearriveerd en niet eens een stelling heeft gezien…. Anders ligt voor je het weet je magazijn vol en zit je op miljarden aan voorraad. Nu heeft bijna alles een hele korte (of geen) opslagduur en wordt alles ook gelijk door de klant betaald.
Efficient is vanuit de verkoper geredeneerd en niet vanuit een individuele klant.
Verstandige mensen betalen online niet vooraf…. De standaard is betaling per creditcard en daar is het model mede op ingericht.Alles is al vooruit betaald.....
Wat was hier de aanbieding? Kwestie van het in de gaten te houden ;-).Nu ook in de aanbieding bij Amazon.it (iets duurder):
55€ excl verzending per 2-pack. Kwam op 179€ voor 3 2-packs. Niet zo goed als Amazon.de maar beter dan reguliere prijzenWat was hier de aanbieding? Kwestie van het in de gaten te houden ;-).
Ze staan nu nl. gewoon voor 102 euro voor de twee.
Ik snap het.... buiten je logistieke talenten ben je ook een betaalexpert .Dus is het vooruit betaald....
Kun je misschien een beetje gedragen? Mijn punt staat, als je op de persoon wilt gaan dan kun je beter naar Facebook gaan, aso.Ik snap het.... buiten je logistieke talenten ben je ook een betaalexpert .
Prutsers daar bij Amazon.