Tip: amazon.de bessey corpuslijmklemmen

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
85
60
Nijmegen
Had je eigen adres gebruikt of van een afgiftepunt want soms leveren ze bij mij ook niet of pas veel later als ik een afgiftepunt gebruik
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Standaard bij Amazon als de eerste verkoper “uitverkocht” is en de anderen niet buiten DE verzenden.
Gewoon geduld hebben tot ze weer direct bij Amazon in de verkoop zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: 3xtr3m3

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
Ik kreeg de melding dat mijn bestelling van 3 paar 300mm wordt verzonden. Bij openen van de mail blijkt het 1 setje te zijn en er nog 2 op nalevering staan.
Niet erg efficiënte logistiek heeft dat Amazon zeg.....
 

AtelierHQ

Actieve deelnemer
8 jul 2019
137
63
Opwijk
Ik kreeg de melding dat mijn bestelling van 3 paar 300mm wordt verzonden. Bij openen van de mail blijkt het 1 setje te zijn en er nog 2 op nalevering staan.
Niet erg efficiënte logistiek heeft dat Amazon zeg.....
Was bij mij ook. 1 setje kwam met collis prive en 2 met amazon zelf. Beide op dezelfde dag geleverd met uurtje verschil. 2 keer verpakking en 2 keer autorit.
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Ik kreeg de melding dat mijn bestelling van 3 paar 300mm wordt verzonden. Bij openen van de mail blijkt het 1 setje te zijn en er nog 2 op nalevering staan.
Niet erg efficiënte logistiek heeft dat Amazon zeg.....
Als jij als logistieke expert het beter weet dan een bedrijf dat miljoenen zendingen per dag uitvoert dan is er een gouden toekomst voor je weggelegd :).

Ik ken iets van het logistieke proces daar en bij dit soort volumes zou het juist enorm inefficiënt zijn om te wachten tot orders compleet zijn. Je verstuurd wat er is of wat er binnenkomt. Grote kans dat jouw ene set net was gearriveerd en niet eens een stelling heeft gezien…. Anders ligt voor je het weet je magazijn vol en zit je op miljarden aan voorraad. Nu heeft bijna alles een hele korte (of geen) opslagduur en wordt alles ook gelijk door de klant betaald.

Efficient is vanuit de verkoper geredeneerd en niet vanuit een individuele klant.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
Als jij als logistieke expert het beter weet dan een bedrijf dat miljoenen zendingen per dag uitvoert dan is er een gouden toekomst voor je weggelegd :).

Ik ken iets van het logistieke proces daar en bij dit soort volumes zou het juist enorm inefficiënt zijn om te wachten tot orders compleet zijn. Je verstuurd wat er is of wat er binnenkomt. Grote kans dat jouw ene set net was gearriveerd en niet eens een stelling heeft gezien…. Anders ligt voor je het weet je magazijn vol en zit je op miljarden aan voorraad. Nu heeft bijna alles een hele korte (of geen) opslagduur en wordt alles ook gelijk door de klant betaald.

Efficient is vanuit de verkoper geredeneerd en niet vanuit een individuele klant.
Alles is al vooruit betaald.....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.