Tip: amazon.de bessey corpuslijmklemmen

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
542
319
De 1000mm's zijn ook nog steeds in de actie.

Ik kreeg het zojuist niet meer voor elkaar om te bestellen, in de winkelmand waren ze al weer weg...
1662959628572.png
 

Richard72

Actieve deelnemer
6 mei 2020
33
5
51
Kerkrade
Ik ben volgens mij net altijd te laat voor de 300 set!!
Als iemand 1of 2 setjes teveel heeft aangeschaft ivm zoals ik ook al eens heb met bestellen.
(Mijn vrouw noemt dat gereedschap tik)
Ik noem het hobby wat een beetje uit de hand is gelopen😉😂
En ze graag kwijt wil.
Dan wil ik ze graag overnemen.

Grt Richard
 

robvansuilen

Actieve deelnemer
29 nov 2018
208
82
Vreemd, bij mij kwamen ze toe volledig in verpakking van Bessey zelf, niet van Amazon. :D

Zo te zien zaten de bessey dozen in een overdoos.
Ik bestelde 3 sets 1000 klemmen op 8 sept. 2 van deze sets werden zaterdag al bezorgt. 1 set staat op 6 oktober.

De 300 klemmen die ik veel eerder bestelde Ij. Nog niet geleverd en staan nu voor 15 sept oo de planning.

Kortom bezorgtijden is ook een raadselachtige onviorspelbare factor.
 

Mauer

Nieuw lid
9 jul 2016
11
13
Ik heb nog 3x een set met 1000 klemmen over. Aan het einde van de maand komt er ook nog 2x een set 300 klemmen binnen. Wil iemand deze overnemen? Kan per post of ophalen in Leeuwarden of Groningen. Stuur maar een pb :)

En alles is weg :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: bakkiet

ertrike

Actieve deelnemer
8 apr 2020
55
41
Wageningen
Mijn klemmen zijn kwijtgeraakt door DHL. Wel mn geld terug, maar dus geen klemmen. Heeft iemand nog twee setjes van 1 meter over?
 

wilm10

Actieve deelnemer
3 jan 2015
142
66
Bij mij waren ze een bosch gas 35 kwijt vorige week gebeurt met regelmaat lijkt het... ik kreeg wel direct een nieuwe opgestuurd
 

Wim1965

Actieve deelnemer
23 apr 2017
311
51
Dalfsen.
Bij mij was op de buitenkant van de doos te zien wat er in zit, misschien moeten ze standaard een blanco omdoos gebruiken
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.