Sorry was is waarschijnlijk echt letterlijk net besteldDe 1000mm's zijn ook nog steeds in de actie.
Ik kreeg het zojuist niet meer voor elkaar om te bestellen, in de winkelmand waren ze al weer weg...
Bekijk bijlage 123453
Dat waren tweedehands klemmen.De 1000mm's zijn ook nog steeds in de actie.
Ik kreeg het zojuist niet meer voor elkaar om te bestellen, in de winkelmand waren ze al weer weg...
Bekijk bijlage 123453
Vreemd, bij mij kwamen ze toe volledig in verpakking van Bessey zelf, niet van Amazon.Volgens mij hadden ze karton over...
Bekijk bijlage 123463
Bekijk bijlage 123464
Dacht eerst dat me vriendin een kinderfiets had besteld....
Vreemd, bij mij kwamen ze toe volledig in verpakking van Bessey zelf, niet van Amazon.
Was een amazon overdoos.Vreemd, bij mij kwamen ze toe volledig in verpakking van Bessey zelf, niet van Amazon.
jemig, bij jou ook al. hier het zelfde met een set van een mtereMijn klemmen zijn kwijtgeraakt door DHL. Wel mn geld terug, maar dus geen klemmen. Heeft iemand nog twee setjes van 1 meter over?
Bij mij waren ze uiteindelijk een maand eerder verstuurd dan gepland, dus ik heb nog een stille hoop dat ze in oktober nog een keer verstuurd worden.jemig, bij jou ook al. hier het zelfde met een set van een mtere