Tip: amazon.de bessey corpuslijmklemmen

luc (-:

Actieve deelnemer
28 feb 2022
33
22
Enschede
De prijs van 76,- euro voor 2x 1000mm is niet meer. Ze hebben de advertentie aangepast.
Bij me staat de prijs nu voor 129,- euro voor 2 stuks.
https://amzn.eu/d/b6MwzqQ

Ik heb alleen 3x 300mm kunnen scoren.
Iemand die wil ruilen met die van 1000mm?
 

Zephyrus_NL

Actieve deelnemer
2 apr 2021
44
28
Puttershoek
De prijs van 76,- euro voor 2x 1000mm is niet meer. Ze hebben de advertentie aangepast.
Bij me staat de prijs nu voor 129,- euro voor 2 stuks.
https://amzn.eu/d/b6MwzqQ

Ik heb alleen 3x 300mm kunnen scoren.
Iemand die wil ruilen met die van 1000mm?
De prijs van 76 euro komt enkel één a twee keer per dag voorbij (meestal in de avonduren). Een kwestie van regelmatig refreshen en een beetje geluk hebben ;)
 

luc (-:

Actieve deelnemer
28 feb 2022
33
22
Enschede
Dat klopt
maar hier voor toen ik keek stond er alleen een prijs bij als hij te bestellen was.
als hij niet in voorraad was stond er geen alternatieve prijs bij en stond er een knop bij om bij een andere leverancier een duurdere versie te kopen.
is er dan nog steeds kans dat de prijs weer omlaag gaat?
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
974
397
hilversum
Het is vaker gebeurd dat de prijs zakt.
Staat nog ergens een heel topic erover.
Maar gok inderdaad dat deze ronde klaar is.
 

Luccio

Actieve deelnemer
24 feb 2020
213
87
Rijswijk
ja, ik denk dat je gelijk hebt @luc (-: .
de 300 lijkt wel nog te kunnen komen.
Maar voor nu denk ik dat de 1000 inderdaad voorlopig niet meer te krijgen is voor de 77 euro.
 

Zephyrus_NL

Actieve deelnemer
2 apr 2021
44
28
Puttershoek
Dat klopt
maar hier voor toen ik keek stond er alleen een prijs bij als hij te bestellen was.
als hij niet in voorraad was stond er geen alternatieve prijs bij en stond er een knop bij om bij een andere leverancier een duurdere versie te kopen.
is er dan nog steeds kans dat de prijs weer omlaag gaat?
Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.
Ziet er bij mij nu qua pagina hetzelfde uit als de 600 & 800; gewoon voor de reguliere prijs a 129 euro.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.259
310
Heelsum
ik heb elke keer net pech geloof ik en heb echt best vaak gekeken. Als er iemand misschien teveel ingeslagen heeft houd ik me aanbevolen om wat over te nemen. Stuur maar PB dan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.