Tip: amazon.de bessey corpuslijmklemmen

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.795
752
Enschede, Twente
Volgens mij heeft het met voorraad houden te maken en de manier waarop ze dat doen — voor veel verkochte producten wil je de handling zo snel en efficient mogelijk maken, dus die op bepaalde plekken in het magazijn hebben. Dat zal erin resulteren dat andere producten verhuisd moet worden. Als dan ook nog steeds meer spullen in het magazijn een plek moeten krijgen, zal er ergens wat weg moeten om plaats te maken (nog afgezien van het feit dat verplaatsen tijd en geld kost). Wellicht dat vanuit deze exercities de in dit draadje opgedoken 'uitverkoop' plaats heeft.
Het is maar een gedachte, mss is er hier iemand die vanuit de praktijk hier wat zinnigs over kan zeggen.
 

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant
Amazon doet de meeste prijs aanpassingen automatisch, gematcht aan de hand van inkoopprijs, concurrentie en voorraad hoogte. Ik vermoed dat ze een verkeerde koppeling hebben gemaakt voor de prijs van de concurrentie met een vergelijk met de 1-stuks verpakkingen, zodat hij daarmee matcht. Dit heeft Amazon ook in andere productgroepen al vaker gedaan (pakken van 6 flessen shampoo voor de prijs van 1 fles elders etc).
 

Robert_T

Actieve deelnemer
12 feb 2021
334
256
Het is met bessey KRE's een jaartje geleden ongeveer ook met de 80cm variant gebeurd, ook daar dankbaar gebruik van gemaakt :)
 

Mauer

Nieuw lid
9 jul 2016
11
13
Het gekke is... ze hebben als levertijd nu eind september terwijl mijn bestelling van vorige week een levertijd van eind oktober heeft.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
982
404
hilversum
Had me 30cm besteld toen stond er 4 weken levertijd.
Heb ze woensdag binnen gehad.
Tis gewoon een ruwe schatting gok ik😅
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.217
1.985
Klein-Brabant, Vlaanderen
Tegen welke prijs kopen jullie deze klemmen nu juist bij Amazon?
daar rond draait inderdaad alles
spijtig genoeg zie je hier zelden prijzen vermeld
tijdens de vorige gekte bleek er een fout te zitten in de algorithmen van amazon
daardoor kon je er 2 voor de prijs van 1 kopen
ter vergelijking heb ik in #10 een aantal 'normale' prijzen geplaatst
om je slag te slaan dien je die te kennen + op vinkenslag te liggen


1662147479041.png
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.217
1.985
Klein-Brabant, Vlaanderen

Mauer

Nieuw lid
9 jul 2016
11
13
Je moet de website in de gaten houden. Zo nu en dan gooit Amazon weer een aantal in de verkoop.
Je ziet dan Amazon als verkoper en verzender in de lijst staan.

Zie hieronder de prijshistorie van de KRE 300. Niet alle pricedrops zijn geregistreerd.
De oranje gedeeltes in de grafiek zijn de momenten waarop Amazon zelf de producten verkoopt. Je ziet dat de prijs dan ineens omlaag schiet.

Schermafbeelding 2022-09-02 221035.png
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.