Oeee pas op, reviewa liggen gevoelig momenteelJongens, we kunnen de komende tijd een hoop reviews verwachten!Tom, nogmaals veel plezier ermee!
Oeee pas op, reviewa liggen gevoelig momenteelJongens, we kunnen de komende tijd een hoop reviews verwachten!Tom, nogmaals veel plezier ermee!
Oeee pas op, reviewa liggen gevoelig momenteel
Jongens, we kunnen de komende tijd een hoop reviews verwachten!
Tom, nogmaals veel plezier ermee!
Volgende week kun je vier dagen klussen (Goede Vrijdag tm 2e Paasdag)! Dat zijn vier reviews
Dat kan nog even duren vrees ik, het ontbreekt mij nogal aan vrije tijd .
Jah....dat begrijp ik, je bent te druk met bestellingen plaatsen
Maar zeg es, was het een staatlot of de postcode loterij
@tomtesteron: bedankt, maar ik bedoelde eigenlijk niet de totale diepte, maar de achterkant van de muur tot aan de aanslag waar je het hout tegen legt, ken de juiste benaming niet.
De zaag zou bij mij namelijk komen op kastjes van met een blad van 60 cm breed op. Maar als de achterkant tot aanslag bv 50cm is, ligt er maar 10cm op het blad.
Eerste pakje van vandaag...
Bekijk bijlage 45195
Geleiderail die ik kan gebruiken met mijn of1010 en later komt er nog eens ts 55 bij waarvoor deze ook dienst zal doen.
Waarom niet gelijk de gatenrail genomen? Als
je later een rijboring wil maken dan hoef je die niet te kopen.
Handig hebbeding Klaas.
Als ik het plaatje bekijk denk ik dat wanneer het plateau opklapbaar zou zijn het geheel (behoorlijk) zwaarder zou worden. Ik neem aan dat ie nogal een gewicht kan dragen. Dus zo'n klapsysteem moet redelijk sterk uitgevoerd worden.
De glijstrips zijn die dingen waar het spanbandje aan zit? Heb je de verkoper wel gevraagd achteraf? Misschien was ie ze wel gewoon vergeten en heeft ie ze nog liggen.