Wow ! Ben al enige tijd enorm geïnteresseerd in dit ding, maar de prijs in combinatie met de onbekendheid qua werken en presteren ervan heeft me tot nu toe weerhouden. Super cool om zo uit eerste hand de resultaten te mogen aanschouwen.
Ik zeg: maak er maar een topic van. Eén volger heb je alvast
De Conturo op zich is gewoon super gebruiksvriendelijk , je moet er wel een beetje leren mee aan de slag gaan merk ik toch wel, moeilijkste is de aanzet van de kantenband, ééns je die techniek wat in de hand hebt is de rest peanuts.
Ik ben er alvast zeer over te spreken.
Wat betreft dat stationairtafeltje , alle onderdelen zijn in de maak , wel nog eens tijd zoeken om een MDF 18 dik op maat te frezen en het ganse boeltje ineen te steken.
Komt er in de komende weken wel nog eens van... Ik heb een soort van een frame ontworpen die ik aan mijn ook zelf ineengeknutselde werkbank kan haken waar een MDF plaat ( of multiplex ) komt te liggen waar een opening is gemaakt om een soort van een kantelbaar/vergrendelbaar scharnierdeel in komt te zitten om de Conturo in te klikken. ( analoog eigenlijk aan de beschikbare Festool variant )
Zoiets zou het dus moeten worden :