Dat zijn idd bijzonder leuke zaagtafeltjes. Op de gitaarbouwcursus heb ik met dezelfde, een heeeeel dun zaagblad en een speciale jig de fretsleuven in de toets van m'n gitaar gezaagd.. Snel, haaks en zeer fijn..
Nieuwe zaagtafel:
nou ja tafeltje..
Bekijk bijlage 19491
Klein maar fijn, ideaal voor kleine verstekjes of halfhout verbindingen.
tot mijn verrassing staat de zaag 100,0% parallel aan de geleider. verwacht je niet van een plastic machine.
Was bij Kruis in de aanbieding
Schattig zaagje! Op kruis staat ook een productfilmpje voor de Liefhebbers: https://www.youtube.com/watch?v=t9i0DuAuTgw
Vanwaar deze kleine eigenlijk? Een groot model lijkt me breder inzetbaar, vooral door meer zaagdiepte. En heel goedkoop is deze nu ook niet, hij staat nu ook voor ruim 300.-
Nieuwe decoupeerzaag gekocht.
Bevalt uitstekend.
Zaagt snel en precies.
Langs een gelijder (alu strip) werkt hij prima.
- - - Updated - - -
Nieuwe stofzuiger gekocht na het lezen van veel goede verhalen.
Hij doet het inderdaad prima.
Met 6 meter snoer en 3 meter soepele slang een groot berijk.
1500watt zuigt als een malle.
Geen last meer van stof.
Door alle zuigmonden zeer gemakkelijk voor van alles te gebruiken.
juijj, bosch GLL-380 binnen...
voor binnenkort wanden/plafonds in gipskartonplaat te plaatsen,en buiten terras te chappen
vriendin keek eens raar toen de levering kwam
Net als AsEel deze week de dw745 besteld en binnen gekregen moeten. Moet hem nog even in elkaar knutselen kan niet wachten om de eerste stukken erop te zagen.
Ik heb de gll 3-80 enkele jaren gebruikt toen ik nog zelfstandig vloerlegger was, dit is een prima ding, ik vind hem super! (gewoon er op letten dat de knop helemaal naar achteren staat (schuifknop), anders kan je de straal ook beetje scheef zetten)). Dit is echt een prachtig stuk materiaal, daar ga je vééééééééééél genieten van hebben!!! Ben de mijne helaas al anderhalf jaar kwijt, een klusje gedaan bij een vriend en onder de autostoel laten liggen... de dag erna was de autoruit ingeslagen en was de laser weg... Gezien ik die ook niet meer beroepsmatig gebruik niet meer in een nieuwe geïnvesteerd, dat was nochtans het enige toestel dat ik zeker nooit wou wegdoen ...
Die fence is echt leuk werken maar staat (nog) niet perfect ten opzichte van het zaagblad. (ik spreek hier over een millimeter verschil tussen voorkant en achterkant zaagblad)
Echter kan je de bouten aanpassen dus dat zou geen probleem mogen geven om die mooi uit te lijnen.