Bedankt voor je reactie, maar ik vind helaas alleen maar stofzuigerzakken. Ik zie dat de aanbieding net voorbij is, maar ik ga vanavond nog wel even proberen bij de lokale Lidl.
Klein maar fijn, ideaal voor kleine verstekjes of halfhout verbindingen.
tot mijn verrassing staat de zaag 100,0% parallel aan de geleider. verwacht je niet van een plastic machine.
Was bij Kruis in de aanbieding
Wat n schattig formaat, hoe groot is hij?
Heeft hij denk je genoeg power om 18mm berken multiplex te zagen? Kan niks groots kwijt en denk over zoiets voor t maken van kleine dingen.
Nieuwe zaagtafel:
nou ja tafeltje..
Bekijk bijlage 19491
tot mijn verrassing staat de zaag 100,0% parallel aan de geleider. verwacht je niet van een plastic machine.
Nieuwe zaagtafel:
nou ja tafeltje..
Bekijk bijlage 19491
Zalige machine (ik zie de kissies er al af vliegen; figuurlijk dan), maarreuh, in het promo-filmpje op Kruis (Allez, op youtube, de link stond op Kruis) wordt toch duidelijk de beschermkap voor rabatten gedemonstreerd? Die zou ik nu toch monteren/laten zitten....De tafel van deze proxxon is 30x30cm, maar je kan de zijkant uitschuiven.
[Op de Proxxon FET mini-zaagtafel] hoort een spouwmes en kap op, maar die heb ik weggelaten. Zo gevaarlijk is de machine niet, en met deze beveiligingen erop kan je niet half in het hout zagen, en daar gebruik ik hem juist het meeste voor
Nieuwe zaagtafel:
nou ja tafeltje..
Bekijk bijlage 19491