Nieuwe tools topic

Reinier68

Actieve deelnemer
16 mrt 2016
134
9
Weet iemand of Borenshop.com nog bestaat? Eerder wel wat besteld en ging ook goed, maar nu geen contact meer via mail en telefoon.
 

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
210
117
Weet iemand of Borenshop.com nog bestaat? Eerder wel wat besteld en ging ook goed, maar nu geen contact meer via mail en telefoon.
Deze bedoel je?

Probeer anders één van de telefoonnummers van deze handelsnamen (zelfde KVK)
Schitterend-schoon.nl +31 78 6920638
Tappenshop.com +31 78 6920637
Borenexpert.com +31 78 2040765
buxus-rups.nl +31 78 200 5599
waterpompexpert.nl +31 78 6920639

Gezien de nepreviews op al zijn websites heb ik niet veel hoop voor je...
 
Laatst bewerkt:

Reinier68

Actieve deelnemer
16 mrt 2016
134
9
Deze bedoel je?

Probeer anders één van de telefoonnummers van deze handelsnamen (zelfde KVK)
Schitterend-schoon.nl +31 78 6920638
Tappenshop.com +31 78 6920637
Borenexpert.com +31 78 2040765
buxus-rups.nl +31 78 200 5599
waterpompexpert.nl +31 78 6920639

Gezien de nepreviews op al zijn websites heb ik niet veel hoop voor je...
Ik vrees het ook :-(
Maar dank voor de info.
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Zojuist een bericht naar Nolec gestuurd of ze ook naar NL versturen. Prijzen zijn concurrerend en "Made in Germany", daarvoor betaal ik dan maar wat extra tov Aliexpress of Amazon.
Update: Nolec liet weten dat S&H naar NL €18 is.
Update: Nog even nagevraagd of ander verzendtarief mogelijk is en ze kunnen zonder T&T naar NL sturen voor €10.50, moeten ze alleen even een aparte bestelling aanmaken als je aangeeft wat je wilt hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: JochemK

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
634
301
Het Groene Hart
IMG-20230101-WA0029.jpeg
Op de laatste dag van 2022 nog even in Haarlem bij Sander langs geweest en weggelopen met dit nieuwe apparaat: Mafell Invalzaag MT55 cc MidiMAX als upgrade van m'n Bosch GKT 55. Deze heeft een voorritsfunctie en 1-knops verstelling van de zaaghoek en een hele eenvoudige zaagbladwissel.

Al een paar stukjes mee (proef-)gezaagd en wat een fijn ding. Ik was altijd al blij als ik met m'n Bosch 'mocht' zagen, maar nu helemaal!
 

LvdE

Actieve deelnemer
23 sep 2020
168
143
Bunde
Bekijk bijlage 127493
Op de laatste dag van 2022 nog even in Haarlem bij Sander langs geweest en weggelopen met dit nieuwe apparaat: Mafell Invalzaag MT55 cc MidiMAX als upgrade van m'n Bosch GKT 55. Deze heeft een voorritsfunctie en 1-knops verstelling van de zaaghoek en een hele eenvoudige zaagbladwissel.

Al een paar stukjes mee (proef-)gezaagd en wat een fijn ding. Ik was altijd al blij als ik met m'n Bosch 'mocht' zagen, maar nu helemaal!
Mooi om te zien dat ik niet de enige was die deze zaag nog net voor t einde van het jaar heeft gekocht. Alleen was t bij mij UPS die hem kwam brengen ipv zelf op te halen. 20221227_144905.jpg
 

cverkooyen

Actieve deelnemer
25 okt 2015
129
0
Bekijk bijlage 127493
Op de laatste dag van 2022 nog even in Haarlem bij Sander langs geweest en weggelopen met dit nieuwe apparaat: Mafell Invalzaag MT55 cc MidiMAX als upgrade van m'n Bosch GKT 55. Deze heeft een voorritsfunctie en 1-knops verstelling van de zaaghoek en een hele eenvoudige zaagbladwissel.

Al een paar stukjes mee (proef-)gezaagd en wat een fijn ding. Ik was altijd al blij als ik met m'n Bosch 'mocht' zagen, maar nu helemaal!
Waarom heb je de bosch vervangen? Of blijf je die ernaast gebruiken
 

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
634
301
Het Groene Hart
Waarom heb je de bosch vervangen? Of blijf je die ernaast gebruiken
Vanwege de voorritsfunctie, ik maak regelmatig dingen van gemelamineerd spaanplaat en was het uitbreken beu. De Bosch heeft dan wel een nastelbare 90 graden hoek, maar die was net niet helemaal perfect te krijgen. De andere genoemde voordelen (1 knops verstelling van de zaaghoek, zaagbladwissel, exacte diepteinstelling, etc.) zijn bonus.
 
  • Leuk
Waarderingen: cverkooyen

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
Dat scheelt idd wel wat, heb af en toe echt wat hinder van die korte tafel, dus prima keuze wat dat betreft.
Ik hoop dat mijn volgende aankoop nog een maatje groter kan gaan worden, dat schaaft zoveel gemakkelijker.....
 
Laatst bewerkt:

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
707
Enschede, Twente
Gisteren opgehaald en al wat eiken mee geschaafd, wat een prachtig schaafbeeld geeft dat.

Bekijk bijlage 127514
Mooie machine. Heb zelf een 31 & ben daar heel blij mee. Wel jammer is dat ze daar in Oostenrijk geen gevoel voor typografie hebben. De lettering is er niet beter op geworden na het laatste re-design. (Maar dat is nou eenmaal mijn dingetje, sorry.)
 

LvdE

Actieve deelnemer
23 sep 2020
168
143
Bunde
Dat scheelt idd wel wat, heb af en toe echt wat hinder van die korte tafel, dus prima keuze wat dat betreft.
Ik hoop dat mijn volgende aankoop nog een maatje groter kan gaan worden, dat schaaft zoveel gemakkelijker.....
Een tafel verlenging maakt een hoop goed. En de korte van 40cm kunnen aan het tafelblad blijven als deze opgeklapt worden. Maar ik veronderstel dat je dat al wist en er een andere reden is dat je hinder ondervind?
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
Een tafel verlenging maakt een hoop goed. En de korte van 40cm kunnen aan het tafelblad blijven als deze opgeklapt worden. Maar ik veronderstel dat je dat al wist en er een andere reden is dat je hinder ondervind?
Blijft nog totaal net over een meter en met lengtes van 3m is dat allesbehalve comfortabel werken. Het scheelt zeker, maar de tafel moet eigenlijk gewoon doorlopen, wel zo zuiver..
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Vanwege de voorritsfunctie, ik maak regelmatig dingen van gemelamineerd spaanplaat en was het uitbreken beu. De Bosch heeft dan wel een nastelbare 90 graden hoek, maar die was net niet helemaal perfect te krijgen. De andere genoemde voordelen (1 knops verstelling van de zaaghoek, zaagbladwissel, exacte diepteinstelling, etc.) zijn bonus.
Met mijn GKT55 stel ik de zaag op 5mm zaagdiepte in en trek vervolgens de zaag van het eind terug naar het begin (dus achteruit). Daarna zaag ik alles op de juiste diepte door zonder de liniaal te verplaatsen. Perfect resultaat iedere keer.
 
  • Leuk
Waarderingen: JochemK

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.