Ja dat vond ik en mijn vrouw ook (ik iets minder)Dat klinkt goed. Zat naar Makita lampen te kijken, maar die zijn best prijzig.
Kwam deze opeens tegen.
Echt een top ding.
schakeld ook zelf uit als de accu leeg is.
dus sloopt niet je accu's
Ja dat vond ik en mijn vrouw ook (ik iets minder)Dat klinkt goed. Zat naar Makita lampen te kijken, maar die zijn best prijzig.
Ik hink ook nog op twee gedachten. Mijn multimaster heb ik nu in 230V en op het Bosch accu platform en ben benieuwd hoe ik ze ga gebruiken.Ja dat met snoer gaat wel een dinggetje worden. Behalve met de accuboor/schroefmachines wilde ik er niet echt aan. Reden toen ik ze verkocht waren de accu's nog niet goed genoeg. Nu heb ik er een kantenfrees op accu bij en dat werkt toch wel fijn. Ik denk dat ik bij vervanging wel over zal gaan op accu machines.
Niet echt in de categorie nieuwe tools, maar wel heel praktisch en netjes alles opgeruimd.
Werkbank en garage staan hierna op de rol om te worden opgeruimd. Gisteren weer bijna nek gebroken in, een zelfs voor mijn doen, grote puinhoop
Ik hoop dat deze precies genoeg is. Din 00 en din 0 zou ik precisie willen noemen. Din 1 is goed voor hout.Op zich geen electrisch gereedschap, maar wel electrisch geleidend.. mag dat ook ?
Een precisie rei van staal, deze ga ik gebruiken om een vlakvandiktebank (Hammer A3 41) die ik vrijdag wil ophalen even te checken op vlakheid.
Precisie rei DIN 874/1 staal
Zojuist een bericht naar Nolec gestuurd of ze ook naar NL versturen. Prijzen zijn concurrerend en "Made in Germany", daarvoor betaal ik dan maar wat extra tov Aliexpress of Amazon.Nolec heeft ook van dat soort dingen, niet echt goedkoper, wel amazon ontwijkend gedrag.
Geen ervaringen met die club overigens, ik hoopte dat jij ze daar vandaan had.