Ik zag ergens in de mail dat ze in een nieuw pand zaten.. dus groei zou kunnen.Dan had je inderdaad geluk.
Het is niet een oplichtende partij, zo slecht is het niet, maar een heleboel dingen gaan traag en komen slecht hun afspraken na wat betreft leveren. Dit is bij mij een aantal keer zo geweest, maar als je kijkt naar de reviews is dat een vaker terug komende probleem. Ook is de terug koppeling niet helemaal zo als het moet.
Misschien hebben ze te maken met een flinke groei en krijgen ze het met de aantal mensen niet alles op tijd geregeld. Maar dan moeten ze snel zorgen dat dat op orden is, want afspraken zijn afspraken.
GCM 8 SJLWelke is het geworden?
Daar heb je een super afkortzaag mee gekocht.Ik zag ergens in de mail dat ze in een nieuw pand zaten.. dus groei zou kunnen.
GCM 8 SJL
De ETS 125 en zeker ook die Cubitron II schijven ga je erg veel plezier van hebben. Ik heb de gaas-versie nog niet geprobeerd, ik heb zelf de multi-gat versie, maar het neemt af als een gek, loopt praktisch niet vol (zelfs met schuren van harshoudende houtsoorten of relatief verse lak) en blijft erg lang scherp.Ik heb een aantal aankopen gedaan, om te beginnen een
Festool dts400
Bekijk bijlage 110157
Ook daarna een ETS 125 eq kantenschuurmachine aangeschaft als aanvulling op mijn rotex die ik al eerder dit jaar aangeschaft had..
Bekijk bijlage 110158
Nu had ik wel nog wat schuurpapier liggen maar ik had eigenlijk nieuw nodig, na wat reviews gezien te hebben er uiteindelijk voor gekozen om de 3m xtract cubitron II gaasschijven te halen. Nu maar hopen dat ze daadwerkelijk zo fijn zijn aangezien ik er gelijk wat meer van gehaald heb...
Bekijk bijlage 110159
Ik ben linkshandig, maar zou met deze machine toch moeite hebben.Da's de eerste keer dat ik een machine zie waar het zaagblad links van de roltafel zit! Een zaag voor linkshandigen?
Das is een mooi set!Bekijk bijlage 113105
Ter vervanging van een hoop oude meuk een mooie set Wera schroevendraaiers gekocht. Torx, plat, Philips, pozidriv. Meteen een (de)magnetiseerd gekregen besteld.