@ klaas0639,
Dat is een hele mooie boorstandaard. Lijkt wel een soort "troffee" voor op de kast.
Maar waar dienen die ovalen sleuven op de bodemplaat voor?
Ik heb de set met de geharde punten die je ook al beitel kunt misbruiken. Heel fijne set, hier ga je ook veel plezier van hebben.Bekijk bijlage 113105
Ter vervanging van een hoop oude meuk een mooie set Wera schroevendraaiers gekocht. Torx, plat, Philips, pozidriv. Meteen een (de)magnetiseerding erbij besteld.
Wat ik ook leuk vind aan Nerf's setje WERA schroevendraaiers is dat op de bovenkant van het handvat met kleur en cijfer de maat en soort drive is aangegeven. Ik heb PB en blijf bij PB; klassieke uitstraling, deugdelijkheid, top van de top, etc., ect.. : -), maar mis dit ).
Klaas
Jij hebt de nieuwe uitvoering. De oude hebben een rood transparant handvat. Deze oude handvatten vind ik veel prettiger en volgens mij zijn ze beter bestand tegen veroudering.Ik snap iets niet — ik heb ook PB schroevendraaiers en die hebben echt een kleurcode en aanduiding. Of bedoel je dat het hele heft een andere kleur heeft?
Bekijk bijlage 114138
Bekijk bijlage 114139
Ik snap iets niet — ik heb ook PB schroevendraaiers en die hebben echt een kleurcode en aanduiding. Of bedoel je dat het hele heft een andere kleur heeft?
Bekijk bijlage 114138
Bekijk bijlage 114139