Dank voor de link. Bericht je nog eens hoe het bevalt, Cubitron?Er is inderdaad weinig keuze qua leveranciers. Ik heb ze bij slijpexpert besteld, hier de link.
Is direct een pagina met alle korrels die ze hebben, kunt ze enkel per 50 bestellen.
Dank voor de link. Bericht je nog eens hoe het bevalt, Cubitron?Er is inderdaad weinig keuze qua leveranciers. Ik heb ze bij slijpexpert besteld, hier de link.
Is direct een pagina met alle korrels die ze hebben, kunt ze enkel per 50 bestellen.
Tsja, alleen boek zij alle facturen, dus zij zie alles voorbij komen.Hij werkt ook erg prettig moet ik zeggen! En je kunt altijd zeggen dat je die al een tijdje hebt liggen toch
Ik ben niet mhermans, maar heb ook een aantal verschillende Cubitrons en ben er erg blij mee. Mijn vergelijkingsmateriaal is alleen goedkope schijfjes die je 100 voor 3 euro koopt. De 3Ms zijn zo veel beter! Maar geen ervaring met bijv Abranet of Festool schijfjes.Dank voor de link. Bericht je nog eens hoe het bevalt, Cubitron?
Ik heb hem gister even gebruikt, zeker fijn schuurpapier!Dank voor de link. Bericht je nog eens hoe het bevalt, Cubitron?
Ik heb intussen voornamelijk festool spullen staan precies om die redenEn dat hij het goed doet, dat geloof ik gelijk. Festool is niet goedkoop, maar zeker wel goed.
Dat is snel gegaan, ik wil straks niet verantwoordelijk gehouden worden voor een scheiding he Veel plezier ermee!Zo, dan toch maar de DTS 400 besteld, zonder koffer dan.
Hopelijk morgen in huis, kan ik maandag los gaan.
Ja, hier ook inderdaad. Ik heb 2 accu schroef machines, 1 half jaartje out Festool en 1 dik 4 jaar oude DeWalt.Ik heb intussen voornamelijk festool spullen staan precies om die reden
He, die heb ik ook sinds vorig weekend.Ook daarna een ETS 125 eq kantenschuurmachine aangeschaft als aanvulling op mijn rotex die ik al eerder dit jaar aangeschaft had..
Bekijk bijlage 110158
Mee eens — dan kan Festool beter géén schuurschijfje erbij doen… Misplaatste zuinigheid.Ik ben wel een beetje teleurgesteld in dat ene schuurschijfje.
Daar komen ook nog administratiekosten bij.Maar wat was de verwachting dan, 1 doos van 50 stuks?
Ik denk dat het netjes is dat er 1 schuur pad/schijf bij zit.
Dit is net zo iets als een boete voor 1km te hard rijden, ergens moet er een grens zijn
Ja, hoeveel weet ik niet zo snel, ligt al bij het oud papier, totaal €21,-Daar komen ook nog administratiekosten bij.
Je ziet ook wel eens dat ze een klein assortimentje doen toen? 80 - 120 - 220 - 320, alles 1 keer?Maar wat was de verwachting dan, 1 doos van 50 stuks?
Ik denk dat het netjes is dat er 1 schuur pad/schijf bij zit.
Dit is net zo iets als een boete voor 1km te hard rijden, ergens moet er een grens zijn
Tja als we niks te klagen hebben over het gereedschap zelf moeten we toch iets anders zoeken om over te klagenSorry jongens, ik schiet toch even in de lach...
We kunnen wel een Festool machine kopen (die vele malen duurder is dan een parkside, makita, dewalt etc) maar vervolgens kraken we datzelfde merk omdat er, maar, 1 papiertje bij zit...
Onlangs een nieuwe Miele stofzuiger voor in huis gekocht. Ook een merk waar je hoofdprijs voor betaald. Zat ook 1 stofzak en 1 filter bij... Moet toegeven, hij doet het werk fantastisch.
Hetzelfde geld volgens mij ook voor Festool machines, ze doen het werk geweldig.
Ook de producten van Hammer, geweldige apparaten, flink aan de prijs, maar vraag niet om iets extra's...
Als ik dat soort producten kan kopen, dan ga ik toch niet lopen miepen over maar 1 papiertje erbij...
Maar goed, dat is mijn mening.
Hoe dan ook, heel veel plezier van de machines!
Tja, en dat lukt heel aardig ;-) hihiTja als we niks te klagen hebben over het gereedschap zelf moeten we toch iets anders zoeken om over te klagen
Inderdaad! Want als er dan toch schuurpapier bij zou zitten dan is het natuurlijk het verkeerdeTja als we niks te klagen hebben over het gereedschap zelf moeten we toch iets anders zoeken om over te klagen
Mijn insteek: je doet het goed of je doet het niet. Is je geliefde jarig, koop je dan een bosje tulpen voor hem/haar of ga je voor de leeftijd in rode rozen? Ik bedoel maar…Sorry jongens, ik schiet toch even in de lach...
We kunnen wel een Festool machine kopen (die vele malen duurder is dan een parkside, makita, dewalt etc) maar vervolgens kraken we datzelfde merk omdat er, maar, 1 papiertje bij zit...
Onlangs een nieuwe Miele stofzuiger voor in huis gekocht. Ook een merk waar je hoofdprijs voor betaald. Zat ook 1 stofzak en 1 filter bij... Moet toegeven, hij doet het werk fantastisch.
Hetzelfde geld volgens mij ook voor Festool machines, ze doen het werk geweldig.
Ook de producten van Hammer, geweldige apparaten, flink aan de prijs, maar vraag niet om iets extra's...
Als ik dat soort producten kan kopen, dan ga ik toch niet lopen miepen over maar 1 papiertje erbij...
Maar goed, dat is mijn mening.
Hoe dan ook, heel veel plezier van de machines!