Jazeker is die er!Ik hoop dat er hier ook ruimte is voor handgereedschap; er is tenslotte niet een los topic daarvoor?
Die gaat alleen over antiek/tweedehands als ik het wel heb
Ik heb vanmiddag bij toolstation de bosch gsr 12v-15 FC gekocht. Kost 129 euro maar als je nog voor 21 euro koopt krijg je 15% korting op het gehele bedrag. Dan kost de schroever maar 110 euro.het prijsverschil met een ruimere set is inderdaad aanzienlijk
ff googlen en ik zie dat er direct 95 € bij komt, wat niet netjes is
in de set van 124 € ontbreekt de kop die je het meest zal gebruiken (dank aan @JochemK voor de foto)
die kop zet ik ook altijd op het haakse hulpstuk
ja, google & puzzel maar eens
Bekijk bijlage 109175 Bekijk bijlage 109176
En ik heb 'm zojuist ook besteld.Ik heb vanmiddag bij toolstation de bosch gsr 12v-15 FC gekocht. Kost 129 euro maar als je nog voor 21 euro koopt krijg je 15% korting op het gehele bedrag. Dan kost de schroever maar 110 euro.
Heb die zojuist geprobeerd, maar er zit power genoeg in.
dat miniscuuul kopje is rond #2.604 ter sprake gekomenInderdaad zonder dat kopje @ZotVanHout
dat miniscuuul kopje is rond #2.604 ter sprake gekomen
enerzijds vind ik de meerprijs van rond de 90 € daarvoor in verhouding tot de ongeveer 130 € die ze voor dat hele machientje mét een paar andere koppen vragen, zuivere diefstal
anderzijds vind ik het onontbeerlijk omdat juist dit kopje het hele aandrijfmechanisme tegen indringing van vuil beschermt
strikt genomen heb je dit kopje niet nodig, want ook zonder kan je er de bits in stoppen
goed opgemerktHet prijsverschil zit 'm niet alleen in dat kopje (euro of 20, excl verzenden bij verschillende aanbieders, type GFA 12-X) maar ook in de extra accu (30-35 euro) en de L-Boxx type 102 (ook ongeveer 30 euro en dan moet je de inlay nog vinden).
Volgens mij valt het wel mee dus?
@mhermans Mag ik vragen waar je die Cubitron 2 gekocht heb? Ik heb er (online) naar gezocht, maar zonder veel resultaat…Nu had ik wel nog wat schuurpapier liggen maar ik had eigenlijk nieuw nodig, na wat reviews gezien te hebben er uiteindelijk voor gekozen om de 3m xtract cubitron II gaasschijven te halen. Nu maar hopen dat ze daadwerkelijk zo fijn zijn aangezien ik er gelijk wat meer van gehaald heb...
Er is inderdaad weinig keuze qua leveranciers. Ik heb ze bij slijpexpert besteld, hier de link.@mhermans Mag ik vragen waar je die Cubitron 2 gekocht heb? Ik heb er (online) naar gezocht, maar zonder veel resultaat…
Hij werkt ook erg prettig moet ik zeggen! En je kunt altijd zeggen dat je die al een tijdje hebt liggen tochO, die Festool dts400 wil ik ook