Komt ook omdat er op de foto ' inca' staat, ha,ha.Poeh, dan heb ik het toch te gemakkelijk gemaakt, want @thomasz heeft het direct geraden.
Lijnolie op MDF doet het prima.Ik heb het enige tijd geleden op mijn werkbank gesmeerd. Ook op zwart mdf. Totaal niet gelukt. Bijna hoogglans en zeer krasgevoelig. Denk dat het er wel een keer afgaat. En dan maar zien wat er op gaat.
Een geheel verzorgde rondleiding door mijn atelier door de directie, aangevuld met een kop koffie en gebak. En natuurlijk de eeuwige roem!Komt ook omdat er op de foto ' inca' staat, ha,ha.
Maar even serieus....wat heb ik nou gewonnen?
Dat klinkt niet gek. Vlaai ook niet. En geeft een aanwijzing dat ik van regio Leiden een keer naar het schone Limburg moet gaan. Als ik eens in de buurt ben, dan stuur ik je een Pb.Een geheel verzorgde rondleiding door mijn atelier door de directie, aangevuld met een kop koffie en gebak. En natuurlijk de eeuwige roem!
Ik weet dat er veel niks van moeten hebben maar je gaat er veel plezier van hebben (ik heb 2 jaar geleden me zelf erop getrakteerd)Soms moet jij jezelf verwennen. Ik heb er lang over getwijfeld, maar nu toch gekocht….
ik zou het plaatselijke gebak naast de limburgse vlaai een kans gevenToch wel vlaai hoop ik?
allang blij dat je geen pocketholes gebruiktEn dan met behulp van wat klemmen, lijm, wielen en een tacker heb je een doos.
een beetje stielman doet dat in verstekEn daar moet natuurlijk nog een eiken randje op....
Hé, pocketholes zijn niet mijn favoriet, maar van tijd tot tijd toch echt wel handig!allang blij dat je geen pocketholes gebruikt
Ik ontkwam er niet aan in mijn laatste b(r)ouwsel, daarnaast gaf het iets meer snelheid aan de bouw. Functionaliteit ging hier voorop.Ik ben ook niet zo van de pocketholes, voornamelijk omdat je heel goed moet nadenken waar je ze plaatst zodat je ze niet ziet en dat is hier heel lastig. Daarnaast zijn in dit geval brads en lijm meer dan voldoende.