Ik volg dit topic af en toe maar nu moet ik het toch even vragen. Wij hebben vrijwel dezelfde garage als het gaat om de deuren, stenen, kozijnen en zelfs vloer.. Enige kans dat je ook in de omgeving Oudenbosch woont?
Die van mij ook in de jaren 70, toch grappig dat het zo op elkaar lijkt!Nee, ik woon niet in de buurt van Oudenbosch. Het huis waar ik woon is heel veel gebouwd in de jaren zeventig. Ik zie ze door heel het land.
Ik was bezig hetzelfde te gaan vragen maar je was me 10 seconden voor!Maar is het ook een beetje stabiel gezien het aluminium gewicht en de wielen?
Dat went snel.. Ik heb zelf een werkbank met (weliswaar) stalen onderstel dat voor mij de perfecte hoogte heeft. Maak er nu al zes jaar zeer tevreden gebruik van, met een grenen werkblad erop. Was indertijd mijn eerste grote verlijming. (Helaas geen originele foto meer van, dus ik kan alleen een 'verwijderde' Photobucket foto laten zien)Ziet er op zich wel netjes uit maar ik blijf het raar vinden zo'n meubelmakers werkbankje met alu frame!
De bevestiging van de aluminium profielen zorgt er voor dat ik de klem een dikke 10 cm van de rand heb moeten zetten.Is er een reden dat je de klem niet op de hoek hebt gezet?
Ja, voor dingen die binnenshuis gebruikt worden. Heb er nooit nadelen aan ondervonden dus ik gebruik bijna altijd titebond 1, 2 en (vooral) 3.
om die reden gebruik ik die niet meerIk heb wel eens meegedaan aan zo'n bulkactie titebond. Prima lijm, behalve dat het donker opdroogt. Dat zag je toch wel tussen lagen verlijmd multiplex.