wat denk je van een schaafwedstrijd ?Wat grappig is dat er z'n hype is onder deze drie merken welke beter is.
wat denk je van een schaafwedstrijd ?Wat grappig is dat er z'n hype is onder deze drie merken welke beter is.
Dat zou een leuk "forum" uitje zijn.Wat denk je van een schaafwedstrijd ?
Dank, dat wist ik niet! Ga meteen even googlenDat klopt niet helemaal.
Ulmia (Koeln)heeft ook dit model en dan is er nog een Oost Duitse versie geweest.
Ik heb een ongebruikt model in de kist van mijn vader zitten. Kan deze posten ergens volgende week.
Wat grappig is dat er z'n hype is onder deze drie merken welke beter is.
ik ben voor!wat denk je van een schaafwedstrijd ?
Ulmia Reform-Putzhobel mit Eisen-Feineinstellung. Deze heeft een minder complex mechaniek dan de ECE. Er is ook een "gewone" Ulmia Reform schaaf, zonder de fijninstelling.Dank, dat wist ik niet! Ga meteen even googlen

yes daar komt deze naast te staan heb een aardig oude daarvan een hele tijd geleden opgeknapt (zie profiel foto voor bewijsReform wil zeggen dat je de opening van de mond in kunt stellen.
Kan de outline van mijn ulmia hoorn "overtreken" en naar uw sturen als dat helpt?Leuk om die Ulmia reform schaaf te zien, nu heb ik een goed voorbeeld voor de op mijn oude Ulmia schaaf ontbrekende hoorn.![]()
Dit is het wrakje wat nog een nieuwe hoorn behoeft en uiteraard nog wat meer aan liefde.
Past de hoorn van de schaaf links boven in de doos niet?En dit zootje van alles viel me laatst in handen, vier stuks zijn alweer gangbaar en klaar voor gebruik.
Ja misschien past die en dan moet ik alsnog eentje maken voor die schaaf. Want die is verder ook wel ok dus wordt ook opgeknapt. Ik kom er dus gewoon eentje tekort, maar dat is op te lossen niet dan?Past de hoorn van de schaaf links boven in de doos niet?
De schaaf rechts onder in de doos is interessant, met zo'n schuin ijzer.
Het is alleen een wrak als je huurders hebt in de schaaf.Dit is het wrakje wat nog een nieuwe hoorn behoeft en uiteraard nog wat meer aan liefde.
Bekijk bijlage 164262