Filmpje? Ai… Ik heb geen statief waar ik m'n iPhone in kan zetten. Met een hand filmen en met de ander de boor bedienen gaat denk ik ook niet echt werken. Als ik eens een keer een prutsuurtje over heb zal ik proberen wat te McGyveren.
In de spaanse polder, andere kant van de A20 dan het echte schiedam. Is een vestiging van Het Goed dus niet alleen gereedschap. Maar op zich wel veel gereedschap in de bakken steeds. Goede spullen blijven daar nooit lang liggen, hoge doorstroom van artikelen. Meeste prijzen zijn ook lachwekkend.Waar is dat in Schiedam dan? Ik kom er vandaan (van vroegâh) maar zou zo gauw geen tweedehandsgereedschapzaakje weten!
@Citrix, zo te zien gedrukt dus ik ben bang dat als ik de zaag in de citroenzuur doe dat dan idd alles eraf geveegd wordt.
De beitel heeft drie kleuren verf over elkaar. Of er roest onder zit zien we vanzelf wel. Wat de lengt betreft: Ik zie niet zo'n probleem in kort of korter. Kijk maar naar de Japanse beitels. Ik heb nog wel kortere die prima in gebruik zijn. Wat betreft het balanspunt?? Ook daar zie ik niet echt een probleem mee. Gewoon gaan gebruiken, is mijn algemene visie op gereedschap.CivixX dammit CivixX
Denk je dat dit nog prettig zal werken ?