Hallo,
ik heb hier nooit iets gepost in dit katern, dus weet niet wat het criterium is van posten, maar hier een paar fotootjes van mij laatst gescoorden item's!
Op deze foto een mooi boek over houtsnijden van antony dennig gekocht bij de bied voor 1,50€
Bekijk bijlage 12696Bekijk bijlage 12697
op de volgende foto's een haalmes twee schiet beitels,twee andere beitels met een breedte respectievelijk van 5cm en een totale lengte 23 van en 6cm en een totale lengte van 43cm
Bekijk bijlage 12698Bekijk bijlage 12699Bekijk bijlage 12700Bekijk bijlage 12701
De twee schietbeitels hebben een maat van 29 cm totale lengte en de dikte is 23mm de breedte is 10mm van de dunste, en van de dikste is de totale lengte 30cm, de dikte is 23mm en de breedte is 12mm het merk van de fabrikant is niet zicht baar door de laag verf of de roest!
Deze twee schiet beitel ijzers mogen van bezitter veranderen geef maar een PB als je geïnteresseerd bent.
Het haalmes is 35mm breed en een totale lengte is 40cm maker niet bekend, mes is erg roestig
Ook nog een paar schaven gescoord
Een houten HBS in zeer goede staat met een mes van wolfram vanadium, ik was al een paar jaar aan het zoeken naar deze schaaf, die het geweldig doet in zeer hard hout, met een zeer lange stand tijd!
Een stalen este schaaf nummer 4, met een gepimte beitel namelijk een gelamineerde uit 1868 merk fromholz.
en een stalen WITTE schaaf made in germany nummer 3
Deze Witte nummer 3 schaaf mag ook verhuizen naar een nieuwe baas want deze is al in mijn bezit, ik vind dit persoonlijk een heerlijke schaaf voor lichte werkzaamheden, interesse= Stuur even PBtje
Al met al was het weer een leuke dag gister!
Met groet
Marco