Bijzonder, ik zie nog steeds niets bijzonders, alleen irreëel lage prijzen
Uiteindelijk hebben we er wat van geleerd. Het had zomaar het snoepje van de week kunnen zijn. Ik kan mij zo voorstellen dat de markt op de eilanden anders werkt dan op het vasteland dus wie weet Anyway, woodworking.nl to the rescue!In mijn enthousiasme dus iets te snel gedeeld (had graag een meer zinvolle bijdrage geleverd aan het marktplein).
Wel gaaf om te zien dat er zo’n alerte groep ervaren mensen zich hier dus ook mee bezighouden, het voorkomen van leed.
Nou, hier niet, is foetsie....
Laat ik dit eraan toevoegen, ik deel graag de volgende ervaring, betrof de verkoop van een Festool bovenfrees, en idd. het was te mooi, ik was mn geld kwijt en het account was gehacked, ook op MP. gaat over een paar honderd euro, wees gewaarschuwd. O en nog iets, denk niet het overkomt me niet, dat dacht ik nl ookDat een account al lang bestaat zegt niets tegenwoordig. En vraag maar niet hoe ik dat weet... Het heeft me in ieder geval veel geld gekost.
Het siert u dat u het hier toe geeft. Dat doen mensen vaak niet. Die zwijgen uit schaamte!!!Laat ik dit eraan toevoegen, ik deel graag de volgende ervaring, betrof de verkoop van een Festool bovenfrees, en idd. het was te mooi, ik was mn geld kwijt en het account was gehacked, ook op MP. gaat over een paar honderd euro, wees gewaarschuwd. O en nog iets, denk niet het overkomt me niet, dat dacht ik nl ook
Woont vast naast meneer de leeuw.Ja, zo heb ik nog een navigatiesysteem tegoed van ene Mijnheer Jansen uit Amsterdam. Kent iemand hem toevallig?
Ik heb ook zijn 06 maar die heeft ie uit staan. Al een paar jaar……