Leerzaam: Festool fraude op Marktplaats

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Je weet wat ze zeggen hè. Als het te mooi lijkt....
Nieuw prijs zal boven de €900 liggen voor deze set, dan vind ik de vraagprijs voor een zo goed als nieuw exemplaar ongeloofwaardig...
En omdat de machine zich op Texel bevindt zal de 'verkoper' vast aandringen op versturen.
Maar wellicht heb ik het helemaal mis...
 

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
500
118
Omg. Eindhoven
Account bestaat 8.5 jaar en een geloofwaardige naam, echter kan het een gehackt account zijn..

Conclusiee voor geïnteresseerden; weekendje Texel van maken en alles ophalen :)
 

HoutWouter

Actieve deelnemer
4 okt 2020
116
52
Utrecht
Dat een account al lang bestaat zegt niets tegenwoordig. En vraag maar niet hoe ik dat weet... Het heeft me in ieder geval veel geld gekost.
Je weet wat ze zeggen hè. Als het te mooi lijkt....
Nieuw prijs zal boven de €900 liggen voor deze set, dan vind ik de vraagprijs voor een zo goed als nieuw exemplaar ongeloofwaardig...
En omdat de machine zich op Texel bevindt zal de 'verkoper' vast aandringen op versturen.
Maar wellicht heb ik het helemaal mis...
Alle rode vlaggetjes zijn compleet inderdaad. Niet vooruit betalen en anders gewoon niet kopen :)
 

MrHLN

Actieve deelnemer
26 apr 2020
70
30
Noord-Holland
Hij heeft heel veel festool moois te koop staan, ik woon niet super ver van Texel af, en voor zulks een mooie prijs is ophalen wel een optie ;)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.701
2.570
Gaanderen
Ik was op zoek naar een domino maar nieuw bijna nergens te koop of voor de hoofdprijs. Ik zou bijna de hele boel kopen en dan weer verkopen. Ik vind de prijzen te laag en op een eiland. Het hoeft niet zo te zijn maar als het te mooi is om waar te zijn dan is het vaak ook niet waar.
 

Pierewaai

Actieve deelnemer
23 feb 2019
232
58
Ik heb geen oordeel, maar het voelt wel raar. Hij wilde niet via marktplaats gelijk oversteken ook al bood ik aan de kosten voor mijn rekening te nemen. Hij vroeg wel veel om mijn gegevens, die ik niet gegeven heb. Toen ik zei dat ik slechte ervaring had met vooruit betalen via MP bood hij 2 keer aan dat ik 150 kon aanbetalen en dat hij de domino dan zou opsturen. Toen ik zei ik wil het graag ophalen en koop ik gelijk de invalzaag, zei hij dat alles behalve de domino verkocht was.

Ik heb toen afgehaakt. Nogmaals voor mij voelde het niet goed. Heb ik dan een top deal gemist? Zou kunnen, maar better safe then sorry.
 

MrHLN

Actieve deelnemer
26 apr 2020
70
30
Noord-Holland
Ik heb geen oordeel, maar het voelt wel raar. Hij wilde niet via marktplaats gelijk oversteken ook al bood ik aan de kosten voor mijn rekening te nemen. Hij vroeg wel veel om mijn gegevens, die ik niet gegeven heb. Toen ik zei dat ik slechte ervaring had met vooruit betalen via MP bood hij 2 keer aan dat ik 150 kon aanbetalen en dat hij de domino dan zou opsturen. Toen ik zei ik wil het graag ophalen en koop ik gelijk de invalzaag, zei hij dat alles behalve de domino verkocht was.

Ik heb toen afgehaakt. Nogmaals voor mij voelde het niet goed. Heb ik dan een top deal gemist? Zou kunnen, maar better safe then sorry.
Bij mij was alles behalve de Kapex verkocht, ik ga hem melden :)
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Oh ik heb net ook voor de grap een bericht gestuurd en bij mij is de invalzaag er nog wel!

Allemaal melden jongens!
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Ik kreeg al een bericht van Marktplaats dat het mogelijk om een frauduleuze verkoper gaat en dat zijn account is geblokkeerd...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.