Goed, zeiltje gespannen en slopen maar weer. Het is echt een rare constructie, maar als ik het goed zie steunt de dakbalk op de grote plafondbalk en die staat weer op de voor- en achterkant van de schuur. Dat maakt dat ik dus zonder al teveel problemen de hele muur eruit kan jekkeren. Er moeten wel stempels onder. nu heb ik er twee, zoals te zien is op 1 van de voorgaande foto's, is dat genoeg? moet ik ze verplaatsen?
Frame kan dus vervangen worden, zit ik alleen met de deels rotte grote plafondbalk, die kan ik er niet halen, dus ik zit te denken om daar een stuk uit te halen en op te vullen, iemand daar ideën over? Te zien op de onderste foto..
Enige verrassing die ik nog kan tegenkomen is wat er achter de volledig zwarte balk zit, dat weet ik echt niet. Maar daarvoor moet eerst de buitenkant er helemaal af.
Frame kan dus vervangen worden, zit ik alleen met de deels rotte grote plafondbalk, die kan ik er niet halen, dus ik zit te denken om daar een stuk uit te halen en op te vullen, iemand daar ideën over? Te zien op de onderste foto..
Enige verrassing die ik nog kan tegenkomen is wat er achter de volledig zwarte balk zit, dat weet ik echt niet. Maar daarvoor moet eerst de buitenkant er helemaal af.