Dat weet ik dus niet, het lijkt er wel verdacht veel op.. voor de zekerheid snij ik het grootste deel eruit en plaats dampopen folie.. Kan het niet helemaal weghalen omdat de buitendelen aan de staanders vastzitten.
Ik heb nu overigens ook dampopen folie gekocht, dan moet ik het maar gebruiken..Het is ook om het plafond van de vliering te scheiden en isoleren.
Dit lijkt mij dampopen folie. Ik zie er geen dichte lagen zoals in de link van svenskapelsin. Kun je er doorheen kijken, dan is het waarschijnlijk dampopen.
Waar baseer je dit op? Wanneer er aluminium in is verwerkt is het vrijwel altijd dampdicht
Aan de koude zijde moet je volgens de regeltjes achter beplanking en overige niet gesloten afwerkingen idd dampopen folie gebruiken. Metselwerk bijv. is volledig dicht door het vermetselen en dus hoeft daar geen folie achter te worden aangebracht. De getoonde folie kan trouwens dampopen zijn, er zijn veel b-merken in de markt met verschillende kleuren. Je zou kunnen kijken of er een microperforatie te zien is.
Waar zie jij aluminium, ik kan het op de foto niet goed zien. Ik heb hier thuis dezelfde folie als op de foto en die is dampopen. De folie uit jouw link is meerlaags en dampdicht.
merk weet ik niet meer, 10 jaar geleden de cls wanden en dak van mijn huis er mee gedaan en gehaald bij een plaatselijke bouwmaterialenhandel.Euh hier, wat is het merk van jouw folie?:
Aan de koude zijde moet je volgens de regeltjes achter beplanking en overige niet gesloten afwerkingen idd dampopen folie gebruiken. Metselwerk bijv. is volledig dicht door het vermetselen en dus hoeft daar geen folie achter te worden aangebracht. De getoonde folie kan trouwens dampopen zijn, er zijn veel b-merken in de markt met verschillende kleuren. Je zou kunnen kijken of er een microperforatie te zien is.