Denk t wel, zal nooit een goedkeuring krijgen door de RDW. Gelukkig dat ie niet meer gekeurd hoeft te wordenik hoef niet meer naar de apk, auto is van 1966
maar ik denk niet dat de apk eisen stelt aan een stuurwiel.....
Dikke pasta. Als ik de bamboestrips voor een splitcane hengel er mee insmeer gebruik ik een tandenborstel. Soms een afgedankte tandenborstel - als er toevallig eentje in het laatje met afgedankte tandenborstels ligt - maar meestal met de allergoedkoopste van de AH - gebruik is tenslotte 1malig - 1 tandenborstel per hengel. Schoonmaken, zodanig dat de borstel voor meedere hengels te gebruiken is is bijna onmogelijk en zeker niet kosteneffectief. Mocht je UHU willen gebruiken, zoek dan de Endfest + (Plus) 300, niet de Endfest 90 minuten. een paar jaar geleden is de formulering gewijzigd - vanwege een herklassificatie van 1 van de componenten in de harder - die versie mag alleen nog professioneel verkocht worden. In consumentenkanalen vind je nu alleen de 90 minuten versie. Het verschil is dat de 300 versie sterker wordt als je m onder verhoogde temperatuur laat uitharden. De 90 minuten versie niet. Heb je die maximale sterkte niet nodig dan is de 90 minuten versie adequaat. De 300 versie kun je als het goed is alleen aanschaffen als je minimaal een KvK nummer hebt...over de lijm: uhu endfest 300, is die na menging vloeibaar, smeerbaar met een kwast, of een dikke pasta?
Een beetje als plakkerige honing. Goed te smeren met een spateltje of stokje.klinkt goed, maar kost zowat 38 euro....hoe vloeibaar is het, en hoe snel moet je het verbinden?