Hoe krijgen we meer werkstukken op dit Forum.

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.475
2.144
Terkaple
www.woodworking.nl
Ligt misschien aan de fotograaf, maar deze tekent wat beter.

1735847975366.png

jaap

Bijlagen

• 1735847982781.png
    1735847982781.png
    694,8 KB · Weergaven: 0
  • Leuk
Waarderingen: John1969 en Wim Kluck

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.012
3.274
Gaanderen
Je kan hier ook leuk shoppen!!!
Heb iets gevonden!!!
Heb ik al eens gekeken, toen was dit niet op voorraad. Leuk prijsje. Nadenken en een beslissing nemen.

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
493
293
‘s-Hertogenbosch
Heb ik al eens gekeken, toen was dit niet op voorraad. Leuk prijsje. Nadenken en een beslissing nemen.
Zal wel een heel erg mooi blokje hout zijn en zeer exclusief…..🫢, echter als iemand wil dat ik hier iets mee zou moeten doen, mogen ze van mij het hout aanleveren….
Iets kan exclusief zijn maar voor mij hangt er een max prijskaartje aan… op de site staan best nog wel wat andere blanks op die beter bij mijn portemonnee passen…..

Paul90

Actieve deelnemer
25 jan 2021
508
226
Dit onderwerp lijkt wel effect te hebben, er zijn al een aantal posts bijgekomen!
En met zo'n lijst als die van @Mosseltje zie, dan komt het wel goed!

Ik vind de langere bouwverslagen, met als hoogtepunt voor mij de harp van @Nerf, het meest interessant omdat het veel van het proces laat zien, maar ook de tijd die er in gaat zitten.
Kleinere projecten kunnen ook veel vernuft hebben wat interessant is om te delen.

Dit onderwerp heeft me in ieder geval aangespoord om ook eens een lopend project te delen (Kistje met vakken voor luxe accessoires). Maar met zo'n 2 uur per week gaat het niet zo hard.
Mijn lijstje van grotere projecten voor dit jaar: de luxe kist afmaken, een bijzettafeltje, en een klein mid-century meubel voor vrienden.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.012
3.274
Gaanderen
Zal wel een heel erg mooi blokje hout zijn en zeer exclusief…..🫢, echter als iemand wil dat ik hier iets mee zou moeten doen, mogen ze van mij het hout aanleveren….
Iets kan exclusief zijn maar voor mij hangt er een max prijskaartje aan… op de site staan best nog wel wat andere blanks op die beter bij mijn portemonnee passen…..
Je hebt helemaal gelijk. Ik denk dat je er anders tegenaan moet kijken. Ik kijk ook graag naar mooie luxe auto's, maar koop er geen. Kijk ook graag naar andere mooie dingen in de natuur. Maar kom er niet aan. ;)
Toch kan ik ervan genieten. Je moet wat te dromen hebben. De een geeft zijn geld uit aan drank, sigaretten en vrouwen, de andere aan zijn hobby. De een heeft wat meer mogelijkheden dan de ander.
Ja, ik hou ook rekening met de prijs als ik hout koop. Ook ik vind het heel veel geld voor een stukje hout.
Maar soms heel soms denk ik, ik rook niet, ik drink nauwelijks, kopen! Anders krijg je spijt. Vaak heb ik spijt.

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
650
405
Twente
Dit onderwerp lijkt wel effect te hebben, er zijn al een aantal posts bijgekomen!
En met zo'n lijst als die van @Mosseltje zie, dan komt het wel goed!

Ik vind de langere bouwverslagen, met als hoogtepunt voor mij de harp van @Nerf, het meest interessant omdat het veel van het proces laat zien, maar ook de tijd die er in gaat zitten.
Kleinere projecten kunnen ook veel vernuft hebben wat interessant is om te delen.

Dit onderwerp heeft me in ieder geval aangespoord om ook eens een lopend project te delen (Kistje met vakken voor luxe accessoires). Maar met zo'n 2 uur per week gaat het niet zo hard.
Mijn lijstje van grotere projecten voor dit jaar: de luxe kist afmaken, een bijzettafeltje, en een klein mid-century meubel voor vrienden.
In het verleden maakte ik eerst een project, daarna deelde ik het pas. Eigenlijk een beetje bang om door andere meningen "gestoord" te worden in mijn flow. Ik heb gaandeweg toch ontdekt dat juist die externe blik wel handig is, en ik kan ook ondanks goed(bedoeld) commentaar mijn eigen ding uitvoeren. Dus misschien moet je eerst ook vertrouwen krijgen in de aardige mensen op dit forum om te durven delen.
Daarbij speelt ook mee dat ik het leuk vind om te documenteren, en dat is niet bij iedereen zo. Dat merk ik ook op mijn werk. Voor mij geeft het steun om dingen op te schrijven (vaak als ik een vraag opschrijf neem ik eindelijk de tijd die het verdient, en soms is dat genoeg om iets op te lossen), voor anderen is het alleen maar afleiding.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.